miercuri, 23 martie 2011

Cand BlackBerry devine un mod de viata

Am primit recent pe mail o propunere de participare la un concurs Zelist.

Regulile concursului sunt: sa aleg un produs de pe Quickmobile.ro si apoi sa imi spun de ce il iubesc. Exista sansa sa castig aceasta campanie Quickmobile (premiul este un IPad 2)


Eu am ales:

BlackBerry Curve (Gemini) 8520

http://www.quickmobile.ro/telefoane-mobile-blackberry-8520-gemini-black-9155.html






Am primit acest model de telefon in Septembrie, cadou de la tatal meu.
Pot spune ca sunt foarte multumita de BlackBerry-ul meu, este fiabil si usor de folosit.

Fiind un SmartPhone permite foarte multe aplicatii care iti fac viata mai usoara.
De exemplu, cea mai des folosita de mine este Snaptu, care imi asigura accesul la Twitter, Vreme, MySpace si un Quiz direct de pe telefonul meu. Oh, cat l-am folosit in orele de Franceza plictisitoare.

In afara de multitudinea de aplicatii si jocuri pe care le am instalate, pot stoca pana la 2000 de melodii si poze pe cardul meu de 2 GB si in memoria interna de 256 MB.
Vorbind de poze, consider singurul minus al telefonului calitatea slaba a pozelor pe care le face, camera lui fiind de 2 MP.

Un alt avantaj al BB-ului meu este accesul la aplicatia de blog WordPress si Blogger prin internet WI-Fi.

Eu, una, nu ma despart nicaieri de BB-ul meu, el devenind un fel de "best friend", intr-adevar, mi-a facut viata mai frumoasa, mai ales acum, in era tehnologiilor.





Sper sa castig aceasta Campanie Quickmobile!

Un comentariu:

mobil.clientromania spunea...

Atentie daca cumparati de la quickmobile.ro !
Am luat un telefon de la ei. Acasa am constatat ca desi e un telefon scump nu are meniu in limba romana (era un telefon facut pentru Africa!). L-am dus la service-ul lor ca sa imi puna meniul in romana. Dupa ce am vazut ca dureaza cam mult instalarea softului cu meniurile in limba romana le-am comunicat ca doresc sa le returnez telefonul, asa cum prevede legea.
Surpriza insa: dupa ce a stat in service la ei 2 saptamani mi-au comunicat ca telefonul este zgariat si nu imi pot returna banii. Cand l-am predat era in perfecta stare (doar am procesul verbal de predare). I-am dat in judecata si acum astept sa decida instanta!. Asa ca: ATENTIE DACA CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE ! Sper sa nu ajungeti si voi in instanta pentru a va recupera banii !