luni, 14 martie 2011

Leapsa nr.4

Aleasa cu Random.Org comform noilor reguli impuse de mine,

Merge la TOTI!




1)De ce ai acceptat leapsa aceasta?
Am furat-o pentru ca mi-a placut!

2)De cand esti in blogosfera?
Martie 2009. Pe 21 blogutul meu face 2 anisori!

3)Cum ai ajuns sa iti faci blogul?
Pai cand am intrat in clasa a noua am intalnit-o pe Wewe (Dana) si imi placea sa citesc pe blogul ei. Pana la urma m-a convins si pe mine sa imi fac un blog.

4)Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?
Pe al lui Wewe.

5)Enumera 3 lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging:
- Originalitate
- Ironie
- Limbaj pe intelesul tuturor.

6)Cel mai citit blog de catre tine:
Cred ca a lui Mada :-?

7)Alte bloguri pe care le mai citesti:
Consulta-mi Blogroll-ul :-B

8)Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna? (ex. Haipa, Blogger etc.)
Probabil WordPress! Dar nu as renunta la BlogSpot pentru nimic in lume!

9)Este important traficul pentru tine?
Aaaa...nu neaparat!

10)Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame?
Prea complicata chestia asta, prefer sa nu...

11)Cel mai urat blog pe care l-ai vazut?
Nu am avut acest "noroc" pana acum.

12)Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com etc. ?
Nu...

13)Parola cu care te loghezi la blog:
None of your business

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce draguuuut! >:D<