sâmbătă, 12 martie 2011

O my... (I)

In ultimele doua zile am scris despre Japonia, si cand am intrat si mai adanc in blogul meu, am gasit niste cuvinte dupa care m-au gasit oamenii pe Google. Ca la WordPress...

Voi pune lunar lista cu "perle"





zvastica lui hitler - Ce e cu ea?

copilaria singurul paradis pierdut - Intr-adevar! Asa este. Am si scris despre asta un articol. Cititi-l cu incredere!

emily goes wild - De cele mai multe ori I'm going very wild!

hitler simbol - Zvastica, normal! Pentru numele Creatorului, toata lumea stie asta! U.U

vine vacanta cu trenul din franta - Vise, tata, vise! De-abia in 15 Aprilie...

mie dor de copilarie - Oh, ce draguuut! Si mie MI-E dor de copilarie uneori, sa stii!

money can't buy our happiness. - Nu banii aduc fericirea...numarul lor! Ca daca ai doar 1 leu... Dar sa stii ca mai fericit te face pacea sufleteasca decat banii!

semnul lui hitler - Mai! Nazistilor!

a chapter ending - Is the begining of a new one!

ce inseamna sa fii lazarist - Multe! In primul rand, distractie!

let's pray for japonia - Finally! O idee buna!

so random - Yeah, kinda!

emilygoeswild.blogspot.com - Eu! Eu! Cine ma cautaa?

lazarista bisexuala - De ce?

unde iti este comoara acolo iti va fi si inima - Harry Potter! I love it!

zvastica - Cineva are o obsesie?

Niciun comentariu: