luni, 1 martie 2010

Prima zi de Primavara







Azi de 1 martie, prima zi oficiala de primavara a anului 2010.
Sunt 13 grade afara.
E cald, e frumos, Soarele incearca cu toate puterile lui se incaleasca Pamantul si chiar reuseste.
Port un tricou cu maneca scurta si chiar nu mi-e frig. Si doar asa, nu doar ca sa ma laud, ci pentru ca ma face sa zambesc si sa ma simt bine, o sa va spun ca tricoul e adus de prietena mamei mele, din Scotia :D
Mi-am inceput primavara tare frumos. Am primit la scoala martisoare, am daruit martisoare si am primit si un 10 la Fizica. Eu, 10 la Fizica, asta chiar e un vis frumos de primavara 8->
Primavara e frumoasa, vremea e frumoasa, viata e frumoasa!

Azi, am de asemenea doua aniversari a unor persoane pe care eu le iubesc:

1. Azi e ziua motanelului meu, Cipi :X Face sase anisori! Sa creasca mare, frumos si sanatos.
2. Tot azi mai sarbatorim si ziua personajului Ron Weasley, roscatul din "Harry Potter", interpretat de Rupert.








Primavara e frumoasa!









~O Primavara fericita, va doresc tuturor~












Love,
Em

5 comentarii:

Alina P. spunea...

la multi ani motanelului tau :))
da:x primavara e superba:x

Anonim spunea...

no fachin uei! e ziua lui rupert? cati anisori face?

Em. spunea...

@Geo: Thankss >:D<
@Dorina: E ziua personajului interpretat de Rupert :D Ziua lui Rupert e pe 24 august :D

Anonim spunea...

mda. sunt dang. am citit gresit. :">

Em. spunea...

Eh...happens :D