sâmbătă, 6 martie 2010

Noutati






Hey!

Am revenit!

Stiu ca nu am mai scris de mult si nu sunt mandra de asta. Nu o sa mint, "Nu am avut timp", pentru ca am avut timp si inca timp berechet.
Lucrurile merg din ce in ce mai bine acasa si la scoala, dar ideile mele pur si simplu nu mai vin.
Despre ce as putea sa scriu, nu stiu. Parca scriu despre aceleas lucruri, mi se pare ca am o pana.
In curand o sa scriu despre un subiect pe care vroiam sa-l abordez de mult. Dar nu-mi vine inspiratia. :|

Am un nou blog acum si pe wordpress. Am zis sa fac o incercare, sa vad daca iese ceva.


http://smoothcriminall.wordpress.com/


Voi mentiona la sfarsitul fiecarui articol daca a fost postat sau nu si pe celalalt blog.
La sfasitul acelui articol publicat si pe Smooth Criminal, voi scrie:

"Publicat de asemenea pe Smooth Criminal"

Intentionez ca asta sa ramana blogul meu de suflet, blogul meu intim, primul meu blog, blogul copilariei mele, numiti-l cum vreti, dar cred ca ati prins ideea. Nu voi renunta la el never!
Am copiat cateva posturi pe celalalt sa am si eu ceva scris. :D

Va las!














Love,
Em

Niciun comentariu: