miercuri, 17 martie 2010

De ce eu? De ce mereu eu?




(*)



Deci...da.

Se pare ca sunt urmarita si Miercurea asta de ghinioane!
Parca ma iubesc si prefera compania mea.
Ce mi s-a mai intamplat azi?
Pai....



1. De dimineata am luat un tramvai cu o inscriptie gresita si m-a dus pe un drum aiurea. Macar am ajuns pana la urma in Piata Unirii, unde trebuia sa ajung. Dar placuta aia de la tramvai era gresita si am ajuns mai tarziu decat trebuia :|

2. Doamna care trebuia sa fie de servici la covrigi nu era, asa ca nu am putut sa-i dau inapoi banii pe care ii datoram.

3. Ora de muzica de la scoala a fost un CHIN!

4. La intoarcere, cand sa trec strada se gaseste un tampit care era gata sa ma calce cu masina. Inca doi centimetrii si nu ati fii citit asta acum. :|

5. Tramvaiul de intoarcere s-a stricat pe drum si a trebuit sa merg pe jos doua statii.

So cute my day, wasn't it? :-j

Macar am apucat sa vorbesc in sfarsit cu doamna diriginta despre psihologie, asa ca m-a invoit de la ora de Jurnalism. Era si Teo acolo, Teo e adorabila si geniala.
Nu am facut ora de Franceza, ca profa a facut nu stiu ce cu fetele de la Francofonie.

Acum ascult Lily Allen - "Back to the start".

Ma gandeam sa fac o leapsa. :D

In fine...vad eu!


(*) = Publicat si pe It's not me, It's you.

Il voi pune ca semn la posturile publicate si acolo ca sa nu mai scriu asa mult :D
















Love,
Em.

4 comentarii:

Anonim spunea...

genial :))))

Em. spunea...

Se pare ca fortele cosmice sunt puse pe glume cu mine :-L

Anonim spunea...

nu nu nu. intrebare e: de ce nu tu?! :))

Em. spunea...

Pentru ca e stresant
D-aia :-L
Ce-am facut sa merit asta? U.U