duminică, 21 martie 2010

La multi ani, blogule!






La mulţi ani, bloguleţule!

Azi faci un an. Eşti încă bebe, dar cu timpul vei creşte mare. Ăsta e al 100-lea articol pe care îl postez aici. 100 de articole într-un an, îţi dai seama?
Parcă au trecut ani de când îmi scriu în tine ideile, gândurile, sentimentele sau pur şi simplu creaţiile. Tu mereu mă asculţi, tu mereu eşti aici pentru mine. Mai mult decât o simplă pagină de pe net, un prieten, un companion, un...jurnal, pot să contez mereu pe tine.

21 martie 2009, asta e data la care mi-am luat inima în dinţi şi te-am creat. Atunci am publicat şi primul articol.
M-am schimbat ceva de atunci, de fapt, m-am schimbat destul de mult de atunci. M-am maturizat mai mult, căci interiorul meu a rămas acelaşi. Desigur, tu ai fost martor la toate transformările mele din acest timp, ai fost cu mine la bine şi la rău.
Îţi mulţumesc pentru asta!

Îţi mulţumesc pentru acest an minunat şi pentru alţii care vor veni!










Cu dragoste,
A ta sinceră,
Em.

6 comentarii:

Alina P. spunea...

oh.ai facut deja un an de cand postezi.
eu fac la vara.
ce pot sa spun?
la cati mai multi ani >:D<

Em. spunea...

Thanks >:D<

Anonim spunea...

la multi ani, blogu` lu Em >:d<
(dai de baut?)

Em. spunea...

Dorina, la majorat =))

Anonim spunea...

you, biatch! si nu vorbeam cu tine ;) tu nu dai, da poate da blogu :>

Em. spunea...

Ma refeream la majoratul blogului =)))