miercuri, 10 martie 2010

Marti 13, Pisica neagra, Pentagrama, 666, Vineri 26, numiti-o cum vreti!











Azi am fost pe serviciu pe scoala. A fost destul de bine, dar am avut si cateva ghinioane.

  • Directorul a venit nervos la de dimineata, a intrat in Cancelarie si a inceput sa urle la profesori din cauza unui geam spart. Eu eram ceva gen " :-s". Ma simteam asa de aiurea si imi era destul de friiicaaa sa nu tipe si la mine. Era ceva de genu ca era in stare sa omoare pe cineva, daca ar fii putut.
  • Am fost interogata de Politie in legatura cum un furt din clasa a 6a, si eram gen ":-ss" si " O.O" si ma rosisem ca o porodicaaaa. A fost aiurea pentru ca eu trebuia sa pazesc aia, dar nu am crezut ca trebuie sa ma holbez la usa aia. OMG! Asta imi mai trebuia!
  • In holul Cancelariei e un pian si doua colege de-ale mele s-au apucat sa cante (ca niste istete) si cand a venit o profa ele au fugit, la mine s-a uitat urat profa...



In rest a fost bine, sunt cam obosita acum dar o astept pe Silvia sa scriem. Anne e online, dar e pe Busy. Rux nu e delooocc.

O sa ma consolez cu o poza primita de la Bets:











Post publicat pe It's not me it's you desemenea.

















Love,
Em

4 comentarii:

Anonim spunea...

baii=))
de ce ai pus poza aia?=))

Anonim spunea...

Unde fac repetitii pentru teatru e un pian. Nu urla nimeni la noi daca il folosim putin. Si nu cred ca directorul tau e mai rau decat al nostru. Toata ziua ii face pe astia manelisti, giboni si macaci.

Em. spunea...

Directorul nostru nu e rau :-?
E mai sever, dar face o treaba excelenta.
A obtinut o gramada de finantari de la UE si scoala noastra e lux.

Cadar Katalin spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=f6PVVulmUJU