sâmbătă, 20 martie 2010

Leapsa I



(*)


Am gasit cateva lepse pe un blog, si le voi face si eu :D
Fiecare intr-un post separat ca sa nu se incarce greu pagina :D


Fiecare dintre aceste lepse merge la: Mada, Dorina, Wewe, Geo si cine le mai vrea









Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta in ... fiecare vacanta e frumoasa in felul ei

Cel mai de pret lucru pe care il am este… imaginatia

Imi bate inima tare atunci cand... sunt emotionata

Cand sunt suparat, intotdeauna… ascult muzica si vorbesc cu prietenii

Cand ma indragostesc… ma simt pe un nor si nimeni si nimic din jur nu mai conteaza

Cel mai fericit am fost atunci cand… am intrat la liceul pe care il doream

Nu spun niciodata NU propunerii de a... ajuta pe cineva

Prietenii spun despre mine ca sunt… visatoare, amuzanta, perversa, adorabila

Daca ziua de maine n-ar mai exista, azi as… spune ficareia dintre persoanele pe care le-am suparat ca imi pare rau. Nu vreau sa mor fara sa imi cer iertare pentru greselile mele.

Cel mai tare ma enervez atunci cand… sunt sunt inteleasa prost

Am emotii atunci cand trebuie sa… vorbesc in public

Cel mai mult ma mandresc cu… faptul ca sunt originala

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost…am primit multe cadouri frumoase

Nu as renunta niciodata la…familie, vise si scris

Cea mai bun prieten este... acela care nu te judeca ci te indruma

O zi este perfecta atunci cand… sunt impacata cu mine.

Niciun comentariu: