marți, 23 martie 2010

O my God!!!







Azi mi s-au intamplat numai lucruri bune, se pare ca acea chestie cu Marti - 3 ceasuri rele nu a functionat.
Am avut parte numai de chestii funny si mi s-au intamplat doua lucruri minunate azi.

Incep cu chestiile funny:

In ora de geografie:

Profa: Cristi, de ce nu esti atent la ora?
Chris: Pentru ca imi tipa Edi in urechi
Profa: Eu nu-l aud tipand
Chris: Pai imi tipa in soapta


In Pauza:

Biu: Vaca mea din sat a nascut...trei..aa...iezi...a nu, vitei



Si doua chestii minunate:



1. Am luat un 10 cu steluta la Psihologie :X si dedesubt scria "Bravo, Ana!" eram asa de ... si zambeam tot timpul. :X

2. Am fost aleasa alaturi de inca trei colegi ( Raluca, Didi si Chris) sa reprezint clasa in fata elevilor italieni. Voi vorbi in engleza cu ei. OMG !OMG!
Ce sa le zic? Am asa emotii! Daca o sa ma balbai?!
Dar nu conteaza, am fost aleasa, eu!!!


Se pare ca vor ramane putini in clasa. Cinci sunt la Francofonie, doi sunt spectatori la Francofonie, partru sunt cu italienii si ce absenti de zi or mai fii. Haha!




Ne-au venit tricourile marca "Aurel Lazar" colectia primavara-vara :>
Doar 25 de lei bucata.
Culori disponibile: albastru si alb.



Am facut schimb cu Maria de proza.
Maria rocks!
De-abia astept sa vad ce parere are de ce am scris pana acum.
De-abia astept sa vad ce a scris ea. :x
OMG!
OMG!
OMG!

Tomorrow it will be a wicked day!












Love,
Em

2 comentarii:

Alina P. spunea...

oh.
felicitari pentru 10 si pentru ca ai fost aleasa la chestia aia
:))
mi-au placut fazele.chiar sunt funny=))

Anonim spunea...

ii tipa in soapta =))) baii =))
felicitari inca o data pentru nota si pentru treaba cu italienii :D