vineri, 19 martie 2010

Ce vraji au mai facut 10D?







(*)
Cand vine vorba de vraji, noi suntem experti in:

Disparitie (de la ore)
Tranfiguratie ( din ora de curs devine ora de ras)
Zborul ( ne zboara gandul la altceva in timpul orelor)


De data asta am disparut de la ore, desigur cu voia profei de Latina.

Cum profa de Engleza nu era in scoala, si dupa mai aveam doar Latina, ne-am gandit noi sa nu mai stam de prosti o ora degeaba ca tot mai aveam doar Latina apoi. Asa ca ne-am dus noi fain frumos la profa si ne-am cerut acasa de la ora 11.
Asa ca am plecat acasa. Pe drum eu, Larisa, Didi si Bia P ne-am hotarat sa mergem pe centru la o plimbare.
Bineinteles ca fetele nu au putut sa se abtina sa nu faca pe Cupidon pe mine si sa ma intrebe de 10000 de ori daca imi place de cineva si raspunsul meu: NU!!!
Daca va spun ca sunt gay scap de intrebarea asta? *innocent face*

Vremea e frumoasa sunt 16 grade, azi am purtat conversii si mi-a fost suuuper cald cu geaca pe mine!

Iubesc weekendul!









Love,
Em.

2 comentarii:

Alina P. spunea...

si eu iubesc weekendul.
si iubesc caldura.si la noi e cald si sunt fericita.
cred ca de la vreme vine starea mea de spirit :)

Em. spunea...

Si eu sunt fericitaa :X