luni, 10 mai 2010

Saint Google (1)

Copiat de pe "It's not me, It's you"





Ca orice propietar al unui blog pe Wordpress am avut parte si eu de niste "cautatori de comori" pe Google. Am strans zece, asa ca voi impartasii cum voi din intelepciunea lor.


marti 13 - Da, am scris un articol despre asta, se zice ca in ziua aia ai un super ghinion. Dar eu am scris despre marti 13 intr-o zi de miercuri :))

aurel lazar poza - Cu liceul sau cu omul?

miss facultate - Young lady, tu te duci la facultate ca sa inveti sau ca sa devii Miss? Ca daca e varianta a doua, strica parintii banii pe tine degeaba.

marti 13 sau vineri 13 - Ghinion pur! Nu calca pe un canal ca s-ar putea sa cazi!

data de 12 pisica neagra - Nu enerva pisicile negre in ziua de 12. De fapt, nu enerva nici o pisica, niciodata, nu stii daca e turbata sau nu.

ecranizare zola - Mai bine citeste cartea, you lazy!!!

italienii la aurel lazar - Been there, done that!

accentul ardelenesc - E genial!

orase cu tramvai romania - Ma, eu cred ca toate cele mari.

padurea spanzuratilor comentarii - Citeste cartea, trece-o prin prisma gandirii tale si comenteazati-o singur, nu mai cauta deja facute pe internet, lenesule!



Cam atat pentru acum!


See you next time.











Em.

Niciun comentariu: