miercuri, 5 mai 2010

Momente de...glorie absoluta










Mi-a pasat Dorina o leapsa. Eu trebuie sa povestesc doua momente penibile traite de mine.








1. Regina...ghetii?!

Asta s-a intamplat undeva in ianuarie 2009, eram inca in clasa a9a.
Locatia: Arieseni.

Eram cu clasa in excursie la Arieseni, iarna, noh, ninsese mult si era asa o gheata...
Bineintels, eu pentru prima data la munte m-am avantat "fearless" cum ar spune-o un englez, insa eu as numi-o "cu capu' inainte ca un berbec" si am luat prima cazatura.
Ok! "Nu-i nimic!" zic eu.
Mai iau si a doua cazatura, si tot drumul pana la cascada nu stiu care am tinut-o numai in cazaturi. Ma tineam agatata de Wewe si Biu de parca erau singurele sanse ale mele la viata. By the way, nici macar nu am reusit sa vad afurisita de cascada!

Bilantul total:
Am cazut de vreo 30 de mii de ori pe afurisita de gheata
Nu am reusit sa vad cascada
Le-am facut sa pice si pe Biu si Wewe si pe Larisa si Alexandra S care m-au ajutat la intoarcere
Macar m-am distrat!!!






Pe al doilea nu il mai stiu, din pacate, dar daca imi mai amintesc dau un edit :D





Edit: Leapsa merge la Geo, Wewe, Petra si cine mai vrea sa o mai ea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

baii. ceva de genu am patit si eu in clasa a noua cand am fost cu clasa la patinoar. cei care au reusit sa se tine pe picioare poate erau regii patinelor, dar EU! cu fundu pe gheata tot timpu, eram REGINA GHETII!!! :))

si eu m.am distrat atunci. fundul meu nu cred ca s.a distrat, dar eu m.am distrat xD

siii merci ca ai preluat leaspa.


siiii ai uitat sa o dai mai departe. :*

Alina P. spunea...

as lua-o cu cea mai mare placere, dar chiar nu-mi amintesc niciun moment penibil acum
:D