sâmbătă, 22 mai 2010

E nevoie de 46 de muşchi ca să te încrunţi la ei, dar doar de 4 pentru a le trage un pumn în faţă

Asa...m-am gandit sa refac chestia asta, leapsa.
Eu cred ca m-am schimbat putin de cand am facut-o prima data si chiar e necesar sa o refac.
Unele chestii s-ar putea sa le repet.
Forgive me!






  1. Imi place cand colegii imi zic "Emily" sau "Em".
  2. Rux este singura care are voie sa imi zica "Emule", are excusivitate!
  3. Rux este pentru mine mai mult decat o prietena.
  4. Ador Psihologia.
  5. Doamna diriginta este pentru mine un fel de "guru spiritual"
  6. Ador citatele.
  7. Sunt indragostita de "Codul lui Da Vinci" de Dan Brown. Mi-a deschis mult ochii.
  8. As vrea sa citesc si "Ingeri si demoni" de acelas Dan Brown
  9. Sunt narcisista
  10. Si egoista
  11. Inca sunt obsedata de Rupert si ma calca pe nervi cand colegele mele spun despre el ca e "urat". U.U
  12. Am un fetis pentru britanici
  13. Si pentru asiatici, cu care m-a infectat Rux. :D Mi se pare ca sunt fapturi adorabile si delicate, iar asta ii face asa de hooottt.
  14. Rux mi se pare incredibila prin faptul ca a reusit sa ma suporte atata fara sa ma critice sau sa ma vorbeasca de rau niciodata.
  15. Silvia inca traieste. Miracool!
  16. Am fost o fana infocata a Rihannei timp de un an.
  17. Acum o ador, o venerez, o iubesc pe Lily Allen.
  18. Muzica pe care imi place sa o ascult e Lily Allen, Lady Gaga, Justin Timberlake, Depeche Mode, Avril Lavigne, MJ, Ayumi Hamasaki, Green Day.
  19. Imi doresc cu disperare sa vad "CherryBomb"
  20. Si Wild Target
  21. Sunt invidioasa pe Anne ca a vazut "CherryBomb"
  22. Imi place sa scriu cu Anne pentru ca scrie genial.
  23. Si Silvia la fel.
  24. Rad ca o nebuna cand vorbesc cu Rux.
  25. Lumea zice ca eu sunt serioasa, ca nu rad niciodata, dar daca m-ar vedea vorbind cu Rux si-ar schimba parerea
  26. Vorbesc jumate romana jumate engleza in majoritatea timpului
  27. Desi stau foarte aproape de granita cu Ungaria de abia stiu cateva cuvinte in ungureste.
  28. I kinda suck at French, but I'm doing my best
  29. De cateva lui vorbesc cu cu Sarah, care e frantuzoaica si ma mai ajuta pe la gramatica, cuvinte, verbe, si mai multe.
  30. Imi place si incerc sa fiu diferita de ceilalti.
  31. Nu imi place sa fiu in cutie.
  32. Recunosc ca ma uit la Disney Channel, de fapt chiar ador sa ma uit la postul asta, iar un film pe care il ador e "Wizards of Waverly Place - The Movie"
  33. Sunt convinsa ca toti oamenii sunt bi, dar din anumite motive nu recunosc ca sunt.
  34. Eu o fac.
  35. Sunt mandra ca am reusit sa duc pana la capat o nuvela "TGA = TGA"
  36. Materiile mele preferate la scoala sunt: Psihologia, Engleza, Istoria si Geografia.
  37. Consider ca cea mai frumoasa parte a corpului meu sunt ochii. Mari si negrii.
  38. Ador sa ma uit la Nigahiga pe Youtube.
  39. Si la "Lily Allen and friends"
  40. Pastrez jucariile de cand eram mica, le sterg de praf si le tin aproape de mine.
  41. Incerc sa-mi patrez o parte din suflet inocent.
  42. Pe langa expresiile ardelenesti, am ca ticuri verbale: "Fuck!" si "Shit!"
  43. Sunt mandra ca sunt ardeleanca.
  44. Imi iubesc liceul
  45. Scopul meu esta sa ajung la facultate in Marea Britanie.
  46. Deobicei ma inteleg bine cu mama, dar sunt zile in care suntem la cutite.
  47. Urasc sa mi se spuna ce sa fac, cu cine sa vorbesc si cu cine sa nu. Gen: "Nu vorbi cu aia...ca nu vreau eu." Ete, na! Baby, I'm a free bitch!
  48. Am de gand sa imi acaltuiesc o lista cu oamenii pe care nu pot sa ii suport ( ii urasc) pana acum am pe lista pe: Justin Bieber, Perez Hilton si Paris Hilton, Taylor Lautner
  49. Am inceput sa vorbesc cu Rux exact din ziua in care ea a implinit 16 ani (10 februarie 2009)
  50. Cu ea pot vorbi absolut orice
  51. Sunt fana cartilor politiste / horror si a filmelor de acelas gen.
  52. Filmul meu horror preferat este "Devil's diary"
  53. Urasc chestiile care sunt mult prea populare gen: High School Musical, The Vampire Diaries, Twilight, Gossip Girl, Skins etc. Sunt prea...
  54. In schimb ador: Doctor House, Anatomia lui Gray, Medium, Mesaje de Dincolo, Crimele din Midsomer.
  55. Nu imi place iubirea si relatiile pe care le au adolescentii acum. Gen, stau cu el/ea un numar de luni (1,2,3,4,5,6,7 poate chiar si un an) apoi ne despartim apoi imi gasesc alta/ altul. Imi plac chestiile stabile.
  56. Sunt mandra ca sunt Varsatoare, si am observat ca atrag mult Varsatori, Rux, Silvia, Sarah.
  57. Desi se zice ca Varsatorii si Fecioarele nu se inteleg, ma inteleg bine cu Dorina.
  58. As vrea sa ma inteleg la fel de bine si cu Rupert.
  59. Eu si Rux ne-a facut Twitter in acelas timp.
  60. De fapt, eu aveam de cand sa-mi fac cand am descoperit ca si Lily Allen are, dar ma gandeam ce va zice ea. Apoi cand ea a descoperit ca si Ayumi Hamasaki are a vrut si ea sa isi faca. Pana la urma am zis sa ne facem amandoua.
  61. Cred ca am scris de mai mult de 15 ori numele lui Rux aici.
  62. Vreau un tatuaj.
  63. Iubesc lepsele.
  64. Cand eram mica ma uitam in fiecare zi / seara la sitcom-ul "La bloc"
  65. Ma mai uitam si la "Vacanta Mare"
  66. Blogul meu are un an, doua luni si doua zile.
  67. Mi-am creat blogul pe 21 Martie 2009, si Twitter-ul pe 21 aprilie 2010
  68. Imi place stabilitatea.
  69. As vrea totusi sa-mi fac o schimbare radicala de look.
  70. Sa ma tund scurt, dar sa imi las in fata doua suvite mai lungi pe care sa le vopsesc in verde.
  71. Am dezvoltat un interes si o obsesie pentru Hitler.
  72. Nu-mi place emotul ":)", dar urasc cu adevarat " :]", de 1000 de ori mai rau decat ":)"
  73. Am blog si pe Wordpress, pentru ca imi place sa vad ceea ce cauta lumea pe Google ca sa dea de blogul meu.
  74. Ador sa imit si sa maimutaresc manelistii.
  75. Toata lumea ma intreaba de ce am porecla "Emily" cand pe mine nu ma cheama Emilia, ci Anna.
  76. Am o colectie de pixuri
  77. Si una de caiete.
  78. Scriu cu stiloul
  79. Sunt dependenta de muzica, ciocolata si cafea.
  80. Si de net, cred.
  81. Imi ador blogul.
  82. Vreau sa fac 100 de postari in 2010, in 2009 am avut doar 51.
  83. Toata lumea se uita gen O_O la mine cand le spun ID-ul meu
  84. Cei care nu ma cunosc imi dau 13 -14 ani dupa fata.
  85. Le-am zis odata "Pace fraierilor!" colegilor mei si acum unii mi-au luat obiceiul de a spune "Pace fraiere!"
  86. In fiecare zi de 2 a unei luni ma simt mai agitata, speriata, pentru ca stiu ca a mai trecut o luna, inca un pas spre majoratul meu.
  87. Acum ascult "Why" de Lily Allen. Ma inspira
  88. Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut anul asta scolar.
  89. Imi doresc ca in vacanta asta de vara sa merg in Anglia
  90. Sau macar in Franta
  91. Am o verisoara care locuieste in Franta
  92. Folosesc des cuvantul "bitch"
  93. Vreau sa ma bronzez vara asta
  94. Nu-mi place sa folosesc diacriticile la fiecare post al meu.
  95. Sunt o carcotasa inascuta
  96. Cand nu vorbesc cu Rux cateva zile la rand ma simt naspa
  97. Imi place sa fac misto...cam des.
  98. Consider ca sunt enervanta, stresanta, egoista, narcisista, dar defectele mele ma fac adorabila.
  99. "Etichetele sunt pentru conserve, nu pentru oameni!" Anthony Rapp.

Un comentariu:

burgheziee. spunea...

Ador citatele.
Am un fetis pentru britanici
Imi place si incerc sa fiu diferita de ceilalti.
Recunosc ca ma uit la Disney Channel, de fapt chiar ador sa ma uit la postul asta,
Deobicei ma inteleg bine cu mama, dar sunt zile in care suntem la cutite.
Urasc sa mi se spuna ce sa fac, cu cine sa vorbesc si cu cine sa nu. Gen: "Nu vorbi cu aia...ca nu vreau eu." Ete, na! Baby, I'm a free bitch!
Am de gand sa imi acaltuiesc o lista cu oamenii pe care nu pot sa ii suport ( ii urasc) pana acum am pe lista pe: Justin Bieber, Perez Hilton si Paris Hilton, Taylor Lautner
Incerc sa-mi patrez o parte din suflet inocent.
Nu imi place iubirea si relatiile pe care le au adolescentii acum. Gen, stau cu el/ea un numar de luni (1,2,3,4,5,6,7 poate chiar si un an) apoi ne despartim apoi imi gasesc alta/ altul. Imi plac chestiile stabile
Desi se zice ca Varsatorii si Fecioarele nu se inteleg, ma inteleg bine cu Dorina.
As vrea totusi sa-mi fac o schimbare radicala de look
Imi place sa fac misto...cam des.

pam pam :D