duminică, 2 mai 2010

Memories







First of all: Azi e ziua lui Lily Allen, implineste 25 ani, cantareata britanica s-a nascut pe 2 mai 1985 si pana acum a scos doua albume, "Alright, still" in 2006 si "It's not me, It's you" in 2009.
La multi ani, Lily!






Azi vreau sa scriu niste amintiri dragi mie din copilarie.

Aveam vroia cinci sau sase ani cand mergeam cu buni sau cu mami si cu tati in centrul Ploiestiului si langa posta erau vanzatoare cu aparate de facut inghetata. Erau inghetate cu vanilie si ciocolata.
Si cand era vara si veneau doamnele alea mereu primeam o inghetata din aia mare si cu varf, pe care niciodata nu apucam sa o mananc pe toata pentru ca se topea si curgea peste rochita mea. Deveneam asa de lipicoasa si in acelas timp atat de dulce incat eram irezistibila si mama radea.

Am vrut de mult sa impartasesc amintirea asta cu voi pentru ca mi-e foarte draga.
Mi-am adus-o aminte zilele trecute cand mancam o inghetata pe strada.
As vrea sa retraiesc din nou clipele alea...

Niciun comentariu: