luni, 10 mai 2010

A new Monday, a new week, a new hope, the same me

A inceput o noua saptamana de scoala, in afara de asta mai avem inca patru ( sau trei, depinde daca se face sau nu greva aia la sfaritul anului scolar sau nu).
Saptamana a inceput in forta cu o aniversare, a lui Biu: Sa cresti mare si sanatoasa!

Am revenit la scoala dupa o absenta de trei zile provocata de o raceala groaznica si un gat umflat si infectat. Fuck!

Azi am ras mult si Biu a ramas cu mine dupa ore sa fac de servici (aka. sa matur si sa duc gunoiul).

Faze amuzante:

Ora de religie.



Profu: Stiti cum va puteti vinde sufletul Necuratului?
Eu *in soapta catre Maria*: 3 la 10 mii, 3 la 10 mii, super oferta, preturi de criza!!
Profu *ma aude*: Shh! :-w





Profu: Ritualurile magice nu ii sunt pe plac lui Dumnezeu, care ii pedepseste pe cei care le fac. Am citit intr-o carte care se numea "Manual de Magie" cum puteti invoca spiritele rele la 12 noaptea in fata unei oglinzi.
Didi: Ce-ar fii sa facem o demonstratie in clasa?
Profu: :|


Dupa ore, duceam gunoiul in curtea scolii.

La dus:

Un tip: L-ati vazut pe domnul profesor Bandici?
Biu: Nu.
*dupa doi metri*
Alt tip: L-ati vazut pe Bandici?
Eu: Nuuuu!

La intors:

O tipa: L-ati vazut pe profesorul Bandici?
Biu: NU! :-l
Eu: Frate, da' ce-i asta? Fan Club?
*tipii se uita dubios la mine*


Miercuri ne aduce tezele la Engleza.





Si ca tot veni vorba de Engleza si de Anglia ( well...in cazul asta Irlanda de Nord), videoul asta din "Cherrybomb", filmul lui Rupert care s-a lansat pe 23 Aprilie in Marea Britanie in cinematografe si se va lansa pe DVD pe 23 August, chiar cu o zi inainte de ziua lui Rupert de nastere :X

Iubesc deja filmul. As vrea sa treaca timpul mai repede sa-l pot vedeaaa!
OMG!
OMG!
OMG!


Va las secventa:









By the way, stiu ca v-am aratat un trailer mai de mult, dar exista unul nou pe care nu vi l-am aratat:













And have you seen this!?















Mor!
I'm drooling!
I'm gonna drown in my own drools!














Em.

Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte tari fazele de la scoala, ca de obicei =)))