luni, 3 mai 2010

Azi e luni, de pe drum m-aduni






Titlul miric de mai sus e rezultatul sfortarii neuronului meu suta la suta brunet si neoxigenat.
Rimeaza.


Am doua faze tari din ora de romana sa va povestesc apoi trec la altele.


1.

Profa: Trebuie sa invatat sa faceti o Cerere. Daca mergeti la Primarie sa cereti finantari pentru proiecte, cum o sa faceti?
Eu: *leganandu-ma, glas de cersator* Dati-mi si mieee! Dati-mi si mieee!
Profa: Hei! Aia sunt oameni saraci, nu trebuie sa radem de ei! U.U


Si

2.

Profa: Pentru Scrisoarea de Intentie trebuie folosita aceias hartie ca si pentru CV!
Serban: Zewa! :> ( hartie igenica)
Clasa: =)))



Asa, in fine, azi am dat teza la Engleza,
Mai am una si scap.
Latina, cea mai grea dintre ele.



De la un timp nu prea mai am inspiratie in postarile mele care au devenit seci si scurte.
Sau poate nu mai am timp pentru ele.
Ma simt din ce in ce mai obosita. Si cred ca am febra, pe bune.
Azi am avut gatul umflat si rosu.
Si maine am Franceza.
Si Istorie :x
Si Psihologie :X
Si Bio...*scaba*



As vrea sa pot face ceva...
Ma simt...poate goala.

Sometimes, I feel like I'm nothing of who I want to be.













Em.

Niciun comentariu: