sâmbătă, 22 mai 2010

Mister Blue Sky






Mister blue sky
Please tell us why
You had to hide away
For so long
Where did we go wrong?




In sfarsit, dupa doua saptamani in care cerul a fost innorat si a plouat continuu a aparut cerul senin si caldura.
Era si vremea sa vina caldura, doar mai e o saptamana pana in Iunie. Se apropie Ziua Copilului, iar asta e ultimul an in care mai am o scuza sa o sarbatoresc si sa primesc cadouri. Oh, fuck!

Nu am mai scris de mult pe blog, m-am lenevit, sa-mi fie rusine, si doar stiu ca v-a fost dor de mine, nu-i asa? (*multimea in cor*: Daaaa) (in herself: ai vrea tu!)
Ce am mai facut saptamana asta?
Destul de mult, dar cred ca am timp sa povestesc...
Normal ca am, doar e weekend.


1. Ne-a venit rezultatul de la teza la Engleza. Eu am luat 8 :D
Destul de dezamagita, dar am gresit tocmai la ce a fost mai usor, ca o toanta.

2. Am dat si eu in sfarist teza la Latina, ca eu lipsisem la ea. A fost in perioada in care eu am fost bolnava. Sper sa iau macar 6 sau 7.

3. Am dat test la TIC

4. Am prezentat un portofoliu la Psihologie (thanks Dorina pentru diacritice) si a trebuit sa sustin un discurs despre experienta adolescentei mele. A fost mai bine decat ma asteptam, am fost shameless si am avut curajul sa spun tot. Mie mi-a placut cum a decurs ora.

5. Miercuri, la ora de Istorie, proful in loc sa foloseasca un marker de tabla de la noi, a folosit unul adus de el, care...surpriza! era permanent. And then (and there is no wonder) everybody laughed si s-au chinuit Chris si Raluca sa stearga tabla.


Am terminat in sfarsit cu stresul, mai sunt trei saptamani pana la sfasitul anului scolar, ma rog, asta daca nu va fii greva pe 31 mai asa cum au zis astia.
Nu imi vine sa cred ca peste putin timp voi fii clasa a11a O.O
Eu!


Iubesc sa vorbesc cu Sarah!
Sarah e o frantuzoaica pur sange, fana Rupert si Lily.



Ieri Rux mi-a zis ceva ce nu o sa uit niciodata. "Nu esti inutila! Lumea ar fii mult mai goala fara tine!"
Oh, o iubesc pe fiinta asta.

Multumesc ca ma iubesti si ca ma suporti in fiecare zi, Rux!














Love,
Em

4 comentarii:

Alina P. spunea...

mie mi-au lipsit postarile tale :D
sincer acum.
faza cu markerul a fost prea tare =)))
lasa ca e bine si 8. data viitoare vei fii mai atenta.

>:D<

Em. spunea...

Thanks, Geo!
Faza e ca toti mureau de ras. Desi eram si ingrijorati, o tabla din aia costa peste 10 milioane :|

Anonim spunea...

e bine 8 la engleza, mai. e bine, bine, foarte bine :> (se lipesc banii de mine. o stii?) si nepece pentru diacritice :) mai plejar. si nici mine nu'mi vine sa cred ca o sa fiu a unspea. imi vine sa plang. si'mi vine sa plang si cand ma gandesc_cat de repede a trecut a zecea :|

Em. spunea...

Dorina, 8 la Engleza, poate ca e bine, dar eu mi-as fii dorit macar 9.
Eu chiar am plans la sfasitul clasei a9a :))
Cred ca si a a zecea o sa plang :-s