luni, 19 aprilie 2010

A smart person told me once:






Cantecul asta chiar te face sa zambesti si sa iti vina sa topai. :D



In legatura cu titlul, o persoana inteligenta mi-a spus azi un lucru frumos: "Nu trebuie sa incepi todeauna lucrurile gandindu-te la cum se vor termina. "

E deep, nu?
Daca vreti sa o citati vreodata sa stiti pe pe acea persoana o cheama Didi.
Mi-a spus si ca mi-a gasit blogul, dar nu vrea sa-mi spuna cum...
A zis ca ii place :X:X
Suuuper!


Prima zi dupa weekend la scoala. Nu imi place lunea, lunea nici iarba nu creste.
Lunea sunt somnoroasa.


Totusi am avut o faza tare:

Sfaritul orei de mate. Unii dinte noi isi pun castile in urechi.

Profa: Si voi cu castile? Nu stiti ca afecteaza urechile si creierul?
Gabi: Eu nu am casti.
*eu imi puneam castile*
Gabi: Ana are!
Profa: *mustrator* Ana... [-(
Eu: Inca nu m-am tampit! :>
Profa: Si astepti sa se intample, si abia dupa aia scoti castile?
Eu: Da. :>



Ce m-as face eu fara sa ascult Lily Allen pe drum?
As muri de plicitseala.
Oricum azi am mers la tramvai cu Didi sub umbrela ei ( under her umbrella-ela-ela-ela-e-e-e)
I-am promis ca daca voi avea vreodata un prieten in viitorul apropiat ( that's not gonna happen) ( but never say never) ea va fii prima care va stii si Larisa a doua.


In alta (dez)ordine de idei: Azi mi-am luat doua carti de la bilbioteca "Padurea Spanzuratilor" de Liviu Rebreanu si "The eagle has landed" de Jack Higgins.
A doua e in Engleza, si e despre Al Doilea Razboi Mondial si are un citat dark pe spate "In the end all roads lead to Hell."

Am vrut sa mai citesc si altceva de Liviu Rebreanu in afara de "Ion", care chiar mi-a placut. Are un stil frumos de a nara si de a descrie, si am mai vrut si sa citesc o carte intreaga in Engleza, sa ma verific pe mine insami.



Ps1: Multumesc Didi pentru citatul frumos de azi. M-a facut sa zambesc.

Ps2: Am vrut sa spun mai devreme ca Lily Allen a facut un cover dupa melodia "Womenizer" a lui Britney Spears.




PS3: Multumesc Dorina pentru telefon azi! >:D<

PS4: Multumesc Rux ca ma faci sa rad!

PS5: Multumesc Silvia ca ma suporti!

PS6: Multumesc Larisa pentru ca ma mai aduci din cand in cand cu picioarele pe pamant.













Love,
Em

Un comentariu:

burgheziee. spunea...

n.ai pentru cee >:d<