marți, 13 aprilie 2010

Leapsa...din nou...cred ca am colectie


Primita de la Geo.
Merge mai departe la Mada, Wewe, Petra, Dorina si cine mai vrea.








1. Ce carte nu ai imprumuta şi de ce?

Eu deobicei imprumut cartile mele si altora. Nu am o problema cu asta.
2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?
"Fratii Jderi" de Mihail Sadoveanu. Nu am reusit sa citesc doar zece pagini din ea
3. Ce carte nu ai cumpara si de ce?
Carti siropoase de dragoste. Mai trebuie explicatii?
4. Ce carti nu ai citi niciodata si de ce?

Cele proaste.
5. Ce carte nu ai scrie niciodata si de ce?
Poate una din aia foarte dulce de iti vine sa versi la fiecare rand.
6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tăi?
Habar nu am.
7. Care a fost cartea copilariei tale?
"Cuore - Inima de copil" de Edmundo de Amicis
8. Cartea pe care ai făcut-o cadou ultima dată, ai citit-o?
Nu mai stiu cand am facut ultima data cadou o carte cumva. Aaa, da! Lui Didi, "De Veghe in lanul de secara" si am citit-o amandoua in acelas timp.
9. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?
"Batranul si Marea"
10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua-o cu tine pe o insulă pustie?
"Batranul si Marea" sau "Cuore" sau "Harry Potter" sau "De veghe in lanul de secara"
11. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?
Cred ca trilogia "Cavalerii" a lui Ioan Dan
12. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?
Cred ca "Harry Potter" si "Cuore" le-am citit de peste 20 de ori
13. Numeste o carte plictisitoare.
"Un banc criminal"
14. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o.
"La paradisul femeilor" de Zola. Am planuri
15. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.
Ori o aleg pentru ca am auzit pareri bune despre ea, ori o rasfoiesc in magazin si ma indragostesc.
16. La ce renunţi ca să cumperi o carte?
Nu stiu
17. La ce nu renunţi ca să cumperi o carte?
Nevoi fiziologice. Mancare, etc
18. Cărţile cărei edituri îţi plac cel mai mult?
Poate RAO :-?
19. Cât timp a trecut de cand nu ţi-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeşte acea ultimă carte cumpărată?
Pfff Miercurea trecuta mi-a luat o carte de Jules Verne de la Adevarul.
20. Ce carte/cărţi ai împrumutat ultima dată?
De la biblioteca scolii o carte de Poezii de Tudor Arghezii, mi-a trebuit pentru scoala.
21. Care este scriitorul român preferat?
Caragiale.
22.Care este scriitorul străin preferat?
Ernest Hemingway si JK Rowling
23. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?
"Batranul si Marea"
24. Numeşte o carte a cărei ecranizare ţi-a plăcut mai mult decât romanul în sine.
Nu stiu.
25. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.
Harry Potter si Ordinul Pheonix.

Niciun comentariu: