marți, 13 aprilie 2010

Kill me! Another one!

Omorati-ma! Am gasit una si nu ma pot abtinee!
E geniala!









  1. Daca ai o porecla : Em
  2. Unde locuiesti : Oradea
  3. Inaltime : 164 cm
  4. Daca ai o zi onomastica : 2 februarie ( zi de nastere si onomastica)
  5. Ocupatie : eleva
  6. Frati, surori : nein
  7. Limba materna : romana
  8. Limbi vorbite : romana, engleza, spaniola
  9. Colectii : parfumuri, pixuri, caiete, foi mazgalite
  10. Numar la pantofi : 36 sau 37
  11. Scoli absolvite: Scoala generala, acum sunt clasa a 10a
  12. Materia preferata : Psihologie, engleza
  13. Ce hobby-uri ai? : scriu, ascult muzica, stresez lumea
  14. Dorinta : Sa ajung in Anglia
  15. Vise : Muhahaha! Secret!
  16. Numere norocoase : 5
  17. As vrea sa revad : marea
  18. Ai animale de casa? : am o pisi
  19. Sentimentul cel mai pretuit: increderea, iubirea, sinceritatea, respectul
  20. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta : toate sunt frumoase, dar cea mai frumoasa, cea in care am aflat ca am intrat la Aurel Lazar








Merge la: Geo, Wewe, Petra, Mada, Dorina, Mihai si cine mai vrea.

Un comentariu:

burgheziee. spunea...

bai, deci habar nu am de unde le scoti =)) unde le gasesti??:))