sâmbătă, 10 aprilie 2010

Chiar trebuie sa am un titlu?


De data asta nu am inspiratie pentru un titlu inteligent.

In primul rand: Condoleante poporului polonez, care si-a pierdut azi presedintele in urma unul accident aviatic.
El si alti 96 de oficiali erau in drum spre Moscova. Toti cei aflati in avion au decedat.

R.I.P Lech Kaczynski!!!




In al doilea rand:

Voi ati realizat ca mai sunt putine zile pana se termina vacanta?
Ba chiar doua! :|
Chiar una, daca ma gandesc mai bine! TT_TT

Si apoi nu mai beneficiem de nici o vacanta pana la vacanta de vara.



Ieri a venit tati acasa :X
Si am mers la supermarket si mi-a cumparat o gramada de chestiute pe care in mod normal mama nu imi da voie sa le mananc pentru ca "sunt nesanatoase". ( a da?! si tigarile ei nu sunt?)

Si aseara am iesit cu el "la o bere", aka. el si-a luat o bere si eu doua sucuri :D
Pacat ca va trebui sa plece asa de repede :-<

Dar important e ca ma pot bucura de zilele astea cu el!


Mi-a adus cadou o pereche de cercei de argint. Sunt frumooosi 8->


In sfarsit am toate melodiile de la Lily Allen in MP4-ul meu :>



Acum ascult:

















Love,
Em

Niciun comentariu: