miercuri, 28 aprilie 2010

Award


Am primit acest premiu dragut de la Petra, care a fost asa de adorabila sa mi-l ofere.

a) Postați premiul pe blog-ul vostru.
b) Oferiți-l unui număr de 12 prieteni.
c) Afișati link-ul premianților.
d) Anunțaţi-i printr-un comentariu pe blog-ul lor.
e) Scrieți cine v-a premiat.

Prin urmare, următorul premiu de blogger fantastic merge la...


1. Dorina - Care schimba blogurile la fiecare doua saptamani, dar tot o sa o urmaresc oriunde s-ar duce.
2. Mihai - For being amusing
3. Wewe - Wewerita mea preferata olimpica la latina, si care are un blog foarte realist.
4. Geo - Pentru toata activitatea ei
5. Anne - Chiar daca nu o am in blogroll tot citesc ce scrie
6. Alexandra - Pentru talentul ei muzical
7. Ionut - Pentru toate povestile lui cu Personajul
8. Petra - I-l inapoiez pentru ca il merita din nou
9. Ea - Nu e nevoie de explicatii si nici de un link sau de un nume



Nu mai am cui oferi :D











Love,
Em

2 comentarii:

Anonim spunea...

merci, tuu! >:d<

Petra Ioana spunea...

multumesc de re-premiere:))
big hug>:D<