sâmbătă, 17 aprilie 2010

Impresii





Am uitat: Pe 15 aprilie a fost ziua Emmei Watson, actrita mea preferata :| si eu am uitat. Forgive me, Em!




De la un timp am devenit obsedata de melodia "22" de Lily Allen.

De ce se numeste titlul "Impresii"?
Pentru ca vroiam sa vorbesc despre niste impresii. Nu impresiile mele, ci impresiile altor persoane despre mine in ultimele zile.


Didi crede ca:

1. Am nevoie de prieten ( NU am nevoie de prieten, deci daca va spune asta nu o credeti pe cuvant!)
2. Sunt cuminte, draguta, dar am ceva diabolic in mine (Eheheh, m-ai ghicit)
3. Daca am zis ca profu de TIC are ochii frumosi, inseamna ca imi place de el (Wrong)






Wewe crede ca:

1. Am nevoie de prieten (NU, din nou nu! Oh, leave me alone, people!!!)






Silvia crede ca:

1. Sunt draguta, sociabila, dar un pic stresanta. ( un pic mai mult sunt, de fapt, dar, daca nu as fii stresanta, nu as fii Emily)





Dorina crede ca:

1. Am talent la scris ( Aww, she made me blush)
2. Am voce de iepuras ( This is soo cute. M-a facut sa ma simt bine)
3. Nu am nevoie de prieten ( Te iubesc!)






Mihai crede ca:

1. Sunt Emo ( Nu sunt Emo, desi stiu ca glumesti, dar nu sunt Emo)
2. Am un accent kinky ( Eheh, I know :> )
3. Sunt Lilish (Cam da :D)




Am primit multe impresii zilele astea. Stiu.
My friends are funny!




See more the next time.














Love,
Em

4 comentarii:

burgheziee. spunea...

baiii, tu chiar ai talent la scris! si voce de iepuras si accent super super kinki :x si geez, pen ce sa ai nevoie de prieten? :))

Em. spunea...

Thanks!
Uite in sfarist o persoana normala, care nu crede ca am nevoie de prieten :X

*face plecaciuni la Allah*

Anonim spunea...

baaai, eu zic ca ai nevoie de prieten. pentru ca, daca mai vorbesti cu mine la telefon *cand o sa am credit si minute, dar in rest, nu m-ar supara daca ai mai da si tu un semn de viata, but nevermind:)* si te mai impiedici si cazi in fund in fata bisericii, sa aiba cine sa te prinda:D

Em. spunea...

Madu, sincer, esti asa imprevizibila cand ai chef si cand nu de telefoanele mele, mi-e si frica
Si daca o sa pic vorbind la telefon, ma voi ridica singura, cum am facut-o si pana acum.
Sunt o fire independenta si nu vad cu ce m-ar ajuta un prieten. :D