vineri, 30 aprilie 2010

Si...se pare ca maine e celebrul 1 Mai, dar azi e inca 30 Aprilie







Azi avem doua aniversari:

1. Colega-mea, Ioana! La multi ani, Ioana!

2. Adolf Hitler. Da,da, chiar la celebrul Hitler ma refer. Azi ar fii fost ziua lui.







Maine e "celebrul 1 Mai" si dupa cum stiti e "la moda" sa mergi la mare (in special Vama Veche) la mare si sa arati ca esti adolescent.
Eu am impresia ca treaba asta e din nou o chestie comerciala si de trend. So...I will say a big NO!

In plus eu nici macar nu am cum sa ajung pana acolo, alo! totusi, locuiesc in Oradea!
Sa nu credeti totusi ca nu voi face ceva deosebit de 1 Mai, s-ar putea sa merg cu mama pana in Baile Felix. I can't wait. E o statiune asa de frumoasa si merita sa o vizitezi.

Trecem peste chestiile de azi, am dat doua teze.


La geografie a fost ok.

La romana a fost... awful. Mi-a picat "Floare albastra" de Mihai Eminescu. Putea sa-mi pice orice altceva, dar tocmai asta. Imi place sa citesc poezii de Eminescu, dar doar atat. Nu mai mult. :|
Sper sa iau o nota decenta!
Te rog (Doamne) sa iau o nota decenta! :|



Ce as mai putea scrie?
Faze amuzante de la scoala.

Cum Edi umbla azi cu cutitul clasei in mana ( da, avem un cutit al clasei) si il lasa la fiecare inceput de ora pe catedra. La inceptul orei de Engleza l-a manjit cu sos de rosii ramas de la un hamburger ca sa para sange si l-a plasat la loc.
Apoi:
Profa: What's this?
Edi: A knife...with blood on it!
Profa: Come on! Du-l la loc!

Evident ca toata clasa era pe jos de ras.



Azi mi-e dor de my early childhood.





Pointless post?








Love,
Em

2 comentarii:

Anonim spunea...

sunt o nenorocita, dar nu ma pot abtine :| ca tot am dat ieri teza la istorie. saracu nea hitler s-a sinucis pe 30 aprilie 1945, nu s.a nascut :) :*

deci deci deci. legat de chestia cu plecatu cu cortu in vama de 1 mai, si mie a inceput sa mi se para cam cliseu, darrr pana la urma, fiecare face ce vrea, cu cine vrea, unde vrea.

baii, mie mi.a picat traditionalismu la romana. si a fost okeiutz. [pff. cuvant inventat pe loc :))].

faza cu cutitu e prea tare =))cica: come on! du.l la loc =))
si cum aveti voi, ma, cutit al clasei?:O /:) pt ce?

mie mi.e dor de gradinita :((((

Em. spunea...

S-a nascut pe 20 aprilie, eu tineam minte invers datele. Scuze, dear Adof T_T


La romana, traditionalism si prin asta intelegi Ion Pillat, nu? :-?

Ne-a ramas mostenire de la generatia anterioara.

La gradi era super :X