luni, 1 iunie 2009

La multi ani!

La mulţi ani tuturor copiilor si adolescentilor din lume!
Da, azi e în sfîrşit 1 iunie, începutul oficial al verii si Ziua Copilului, ziua mult aşteptată de toţi.
Deşi, a fost o zi cam innorata în Oradea tot am ieşit pe centru cu mama si cu buni pentru a-mi lua mult aşteptatul cadou de 1 Iunie! Am primit 50 de RON de la buni, asa ca am intrat intr-o librărie si mi-am luat o carte, "Nefertiti- Cartea Morţilor" o carte de aventuri si suspans.
Am observat ca de la un timp cand pun mana pe nişte bani următoarea mea destinatie este o librărie. Prefer cărţile poliţiste, cele de aventuri si cele horror. Dar...deja deviez si o iau pe lîngă subiect.
Am fost cu clasa la Casa Armatei la o expozitie de Origami, arta japoneză, si erau acolo chiar familii de chinezi, însă origami-urile fuseseră făcute de copiii din clasa I C de la liceul pedagogic.
Mi-am dat seama atunci ca nu numai ei, sau nu numai noi suntem copii, ci toţi oamenii din jurul nostru sunt nişte copii în sufletul lor, toţi au suflet de copil, dacă îl lasă sau nu sa iasă la suprafaţă, asta-i partea a doua.
Asa ca, permiteţi-mi sa îmi rectific urarea:
La mulţi ani tuturor sufletelor de copii din lume!

Un comentariu:

Anonim spunea...

numai nefertiti puteai să-ţi iei tu ? :))
o stephenie meyer , o eclipsă, un amurg, o lună nouă...

gataa,, nu mai eşti în treeeeend. :))
eşti ancul ( uncool ) , fatăăăăăăă.