marți, 30 iunie 2009

30 Iunie






Uite-ne ajunsi si la sfarsitul lunii Iunie, ne mai raman doua luni jumate din vacanta de vara, destul cat sa ne distram cat ne pofteste inimioara. Primele trei saptamani din vacanta au trecut iute ca vantul, iar noi am profitat din plin de ele...cel putin eu. Culcat tarziu, sculat tarziu, stat pana la 12 sau 1 la calculator, lenevit toata ziua, muzica, scris, citit, distractie, lenevit, ehe...asa viata mai zic si eu.
Vacanta asta a venit ca o binecuvantare pentru mine, dupa 9 luni de scoala obositoare ( culcat la 12, sculat la 6:30), so...incerc sa savurez fiecare clipa din aceasta vacanta. Dupa primele trei saptamani ma simt ca in Rai.
Planuri de vacanta? Desigur, si inca multe, dar stiti vorba aia "Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada prezinta-i planurile tale!". Bine inteles printre acele planuri se numara si o excursie in Anglia ( my obsesion), si la mare, si la Piatra Neamt, si O mi gi! cate planuri, cred ca God se tavaleste pe jos de ras.
Ca sa termin intr-o nota mai speciala as dori sa ii urez "La multi ani" lui Bizzu ( Maria) care azi face 15 ani. Sa cresti mare, girl! Mare, frumoasa si talentata!

Love you!

3 comentarii:

Daniela Veres spunea...

Daca ajungi in Anglia poate nu imi aduci suvenir ca te bat! :P:P:P
Si sa vii de acolo cu cel putin o poza si un autograf a lui Rupert ;)

Em. spunea...

Daca am noroc 8->

Si daca ajung in Anglia sigur iti iau un suvenir
Macar o piatra britanica :))
Sau apa din Tamisa :P

Anonim spunea...

^ lol =))
imi iei si mie ceva.
trimiti prin mandat postal =))