luni, 22 iunie 2009

Pimp My Blog

Ellow, dragi cititori ai blogului meu!
După cum cred ca ati observat pe blog am efectuat cîteva schimbări.
Am început campania " Pimp my blog" aveam nevoie de schimbări asa...ca la început de vară.

În primul rînd mi-am adăugat diploma mea de care sunt foarte mîndra. "Rupert Grint - Fan & Proud" pe care o am de pe rg.net.
În al doilea rînd mi-am afişat măreaţa mea opera de arta în Photoscape ( dovleacul), de care sunt la fel de mîndra.
M-am gîndit ca si un ceas ar da bine si ar oferi plăcere ochilor, asa ca voila!
Nu în ultimul rand lista mea de Blogroll cu care înnebunse Mada. :D

Încă nu am apucat sa-mi schimb poza de sus pentru ca nu am găsit una pe placul sufletelului meu, dar dacă voi găsi una sa o ador, o voi schimba. Mi se pare ca cea actuala da foarte bine cu backround-ul blogului.

Poate o sa sa schimb si backround-ul blogului, poate, poate o sa bag si alte chesti, nu ştiu!
Ah, si:



Succes la BAC celor care îl dau!


Edit 30 iunie: Am schimbat si poza de sus. :D

3 comentarii:

Anonim spunea...

de ce scrii cu â din i?
şi eu nu te-am înnebunit. doar ţi-am amintit.
ăla nu e blogroll.
vezi că ai câteva greşeli la tastare.

Em. spunea...

Asa e de la corectarea blogspot-ului
Ca de acolo mai pun si eu ceva diacritice :D

Ca nu la tastatura
Cat despre greseli, sorry!

Daniela Veres spunea...

as avea si eu o propunere: nu iti pot citi blogul fara ochelari pt ca imi fug ochii groaznic cand citesc scris alb pe fundal negru si dupa ce termin de citit vreo 5 min nu vad numai dungi in fata ochilor... sunt o gramada de template-uri pe google ;)