vineri, 12 iunie 2009

Do you remeber?





Do you remember the good times that we have?
Trebuia sa imi incep postul asta intr-un mod asa...mai melacolic. Inca nu-mi vine sa cred ca am terminat clasa a9a, cel mi minunat an scoalar din cariera mea de elev. Oh, Doamne! Ce ne-am mai distrat anul asta! Asa clasa de zapaciti mai rar...
Nu cred ca a trecut o zi din anul asta fara sa radem cel putin o data pe zi.
Nici nu stiu cu ce sa incep? Ah...sa-mi amintesc cum am chiulit toata clasa de la Biosi am fost amenintati cu scaderea notei la purtare si exmatricularea ( yeah, sure, cum sa nu?). A fost asa de tare ca am dat chiar nas in nas cu profa la poarta scolii si ne-a mai si salutat! Inca ma tavalesc pe jos de ras cand imi amintesc.
Mos Nicolae a trecut intr-un mod foarte placut, mai ales ca am gasi cadouri pe banci de la el.
care s-a Iar de Craciun, a fost ceva de vis. Impodobirea clasei a fost o "ceremonie" superbalasat si cu hohote de ras. Mai ales cand am spart tabloul ala pe care il primisem de la administrator cu inventarul lucrurilor din clasa. A venit dira si a tipat: "Ce puii mei ati facut iar?!" A fost amuzant! Nu ne asteptam ca dira sa vorbeasca asa!
Nu puteam trece asa usor peste momentul Balului Bobocilor ( aka. Carnavalul Dragostei) la care a trebuit sa prezentam o sceneta dupa un basm, noua ne-a fost atribuit "Frumoasa din Padurea Adormita" dupa care am facut o sceneta parodie. Am luat locul I dintre clasele de a9a si cand am filmat-o si am trimis-o la Festivalul Martoboss-ul de Aur am luat premiul special. ( scenariu facut de Edi -trebuia sa mentionez asta-)
Hmm, daca ar fii sa stau acum sa imi aduc aminte de momentele amuzante as spune ca toate au fost in felul lor.
Dar...un moment ciudat, de schimbare, a fost atunci cand, la inceputul lunii Mai, diriginta a nascut ( trebuia sa nasca in Iunie) si ne-a venit o noua diriginta, bineinteles ca si pe ea o iubim, dar...tot a fost un pic ciudat.
Am trait momente bune si momente rele impreuna in clasa a9a, peste 3, 10, 12, 20, 100 de ani vom avea ce povesti din liceu. Si vom rade. Cat despre momentele mai grele, cum e vorba: "Ne vom uita in urma si vom rade!" dar noi deja am facut-o pe loc! (devil we)
Cat despre sala de clasa, no comment! Vreo 10 scaune rupte, usa de la dulap, o harta si ceasul. Dar ce conteaza, vorba lui Mada, noi sa fim sanatosi!!!
La sfarsit, o urare pentru voi:


Vacanta placuta, 9D !!! Have fun and be good! O sa-mi lipsiti


Si celorlalti vacanta placuta!

5 comentarii:

Anonim spunea...

da, da, vorba mea=))
oh , si eu am terminat a 8a.. =((

Anonim spunea...

si eu am terminat clasa a IX-a, tot D:)

Daniela Veres spunea...

asta da clasa... o sa-mi fie tare dor de fosta dira
ai uitat sa mentionezi excursia la Arieseni si ziua cand din 5 ore, 4 ne-am uitat la filme :))

Daniela Veres spunea...

pt ca BIA MIERLUTZ nu are blog si nu iti poate lasa comentarii, m-a rugat pe mine sa iti transmit ceva:
"pfff........daniela....ziua aia a fost cea mai tare....si acuma cand ma uit la filmu ala de groaza imi amintesc cum o speriat'o andrei pe diana....=))"

"ai app: ana......ai uitat sa pov cea mai tare faza....cum o spart florin ceasu in capu' lui alex"

Em. spunea...

O MI GI =))

Am uitat de aia...bietu Alex

Si ceasu inca merge :-B =))