luni, 15 iunie 2009

Leapsa

1) Luaţi cartea cea mai la indemână, deschideţi la pagina 18 si scrieţi aici al 4-lea rand – " ... va dati seama ce rau imi parea ca trecusem pe la el..." ( "De veghe in lanul de secara" - J.D. Salinger.

2) Fara sa verificati, cat e ora? 11:40

3) Verificati – 11: 58

4) Cum sunteti imbracat? – pijamale

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati? – o poza gasita pe net cu Rupert Grint :D

6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului? – masini pe strada

7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva? – Ieri la paine.

8) Aţi visat ieri noapte? – Am dormit TUN

9) Cand ati ras ultima data? – azi

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti? – var? ( in camera mea am postere :D)

11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara? – inca un laptop

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut? – Dead Silence

13) Ati vazut ceva neobisnuit astazi? – Daaaaa, poza aia de pe net

14) Ce parere aveti despre acest chestionar? – :-??

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca – Sunt dependenta de gula de mestecat

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita? – Emilia ( Emma)

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat? – Robert

18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate? – Pot visa, nu?

19) Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului? – =)) Habar nu am!

20) Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba? – Gosh! Trebuiesc scimbate atat de multe, ca nu ma pot hotara.

21) Va place sa dansati? – Depinde de mood-ul meu.

22) George Bush? – You say George Bush, I say Barak Obama

23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor? – film.

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar? – Mada, si cine o mai vrea :-??


Leapsa primita de la Shena.

Thanks!

Un comentariu:

Anonim spunea...

multam >:D<