vineri, 29 mai 2009

Miroase ( pute rau) a vacanta.

Am ales sa imi incep noul post de pe blog cu un cliseu pe care l-am mai modificat putin pentru a fii originala.
"Miroase ( pute rau) a vacanta."
Si cam asa e, uitati-va si voi, e deja 29 mai, mai sunt doua saptamani pana la vacanta. Unde au fugit cele noua luni de scoala? Unde au fugit zilele lungi si friguroase de toamna si iarna? Nu conteaza, important e ca se apropie vacanta cu pasi repezi. Suntem pe ultima suta de metri, corectari de medii, obtineri de note, si ore mai libere si mai frumoase.
Am scapat de stresul tezelor! Yey! Toata lumea sa sara in sus si sa strige "Bine ati venit zile calduroase si linistite de vara!"
Luni deja e 1 iunie, Ziua Copilului si prima zi oficiala de vara!
Pentru cei de clasa a 12-a Bac-ul bate la usa, iar pentru cei de clasa a 8-a repartizarea la liceu!
Pentru voi am o dedicatie:

"When the bells rings for you for the last time and you start the first day of the rest of your life, do not forget that you have the heart, the brains and the courage to do whatever you want.
And whatever you do, DO IT YOUR WAY!"

Am ales acest citat al profesoarei Liana Popa ( LIT "Aurel Lazar") pentru ca mi se pare superb si cel mai potrivit pentru acest moment.

As mai avea si eu ceva de adaugat pentru toti: Orice ati face nu uitati ca in sufletul nostru toti am ramas niste copii.





Un comentariu:

Anonim spunea...

cool. :)