vineri, 22 iulie 2011

O my...(V) (part 1)

O noua serie de cautari pe Google care au dus spre blogul meu:


Scuzati intarzierea!


toti oamenii sunt bi - Hmm, nu chiar. De fapt, toti oamenii se nasc bi, dar aleg una dintre cele doua exteme.

leapsa nr 1 - Nu mai stiu daca am facut-o sau nu. Verifica si tu prin arhive :-?

"cherry bomb finally" - Exact asa am zis si eu cand am tinut intre maini DVD-ul cu filmul "CherryBomb" adus direct din UK

bancul lunii iunie 2011 - Pana la urma nu am mai organizat concursul. Ar mai fi trebuit o etapa, dar a intervenit nu stiu ce si am anuat.

bancul saptamaini - Look back in time (arhive)

bisexualitatea o boala - I don't think so!

ce spune biblia despre daca sotia a curve it - Ca o sa fie condamnate la eterna tortura. Ar fi asa de cute sa spuna la fel si despre popii care violeaza baieteii in altar :-L Dar noah!...

moms - Sunt minunate <333

cantec copii ursu doarme si viseaza - Ursul doarme si viseaza ca papucii lui danseaza \:D/

viata de lazarist - Asta nu poate fi descris in cuvinte! <3

harry poter si comoara - Harry Potter e o comoara!

pisica neagra 666 - What? De ce?

ca sa te incrunti - De ce sa te incrunti? Sa zambesti e mai bine! :D

ce nr e m - E o litera.

citate care te-au marcat - Destule. Hmm :-?

harry potter - Copilarieee! <3333

Niciun comentariu: