marți, 12 iulie 2011

O my...(IV) (part 2)

O noua tura.





ultimul sunet de clopotel, clasa a viii-a-discursuri- Eram emotionata atunci, acum ma pliciseeeesc.

cum trimit scrisoare unui star - Ii aflii adresa unde ii pot scrie fanii, pui mana pe o hartie si pe un creion / pix / stilou, iti asterni gandurile pe hartie, dupa aia cumperi un plic, bagi scrisoarea, ii pui un timbru si o pui in una dintre cutiile mari si rosii din fata Postei. Voilla!

despre colegii mei de clasa:x - Ca sa o citez pe profa mea de istorie: "Nu raspund la provocari!". Acum serios, unii dintre ei sunt cute :D, altii sunt doar ok, iar alti... (puncte de suspensie interpretabile)

diploma pentru sfarsitul clasei intai - Inca o mai am pe a mea.

discurs diriginte ultimul sunet de clopotel cls a viii - Luuung si sfatos.

diversitatea religiilor in secolul 20 - Am avut de facut un referat la istorie despre asta.

eu consider ca ... asta ca fiind inutil - Si eu.

melodie comunista : suntem copii - Eh, nostalgia? :D

"aur si paine voi sunteti niste eroi" - Not.

accentul din ardeal - E super sexos.

poze fund pe care scrie oldschool - De ce? O_O

teza la franceza 2011 - Doamna fereste apara si pazeste! Iti dai seama ca daca am da teza la franceza as fi DOOMED X_X

cantec - vine vacanta cu trenul din franta - Da, da, da <3

ce are diriga sub fusta? - Chiloti?

giveaway - Pe blogul meu special pentru asta! ;;) Go and see: www.colors-imagination-books.blogspot.com

discurs director sfarsit de an scolar aurel lazar - Sper ca mai scurt decat ala de anul trecut...

Niciun comentariu: