joi, 7 iulie 2011

Bong, bong, pull me a beer!

Stiu ca nu am mai scris de o gramadaaa de timp pe blog, mai precis din 28 Iunie 2011. Asta inseamna noua zile. Hey! Nu e asa de mult cum mi s-a parut mie.

Nu are rost sa ma lalai cu ideile, asa ca voi face o lista:


  • Mi-am facut cont pe We Heart It. Username-ul meu este British_Kid. Heheheh! Va asteptati la altceva? xD. Ador We Heart It, bate Tumblr-ul la fundul gol :>
  • Am terminat sezonul I din "The Vampire Diaries" in trei zile. Serialul este mult prea buuuun!!! Si pentru cei care intreaba "Team Stefan or Team Damon", sa stiti ca amandoi sunt niste bunaciuni. Ii prefer pe amandoi. Peste o saptamana sau ceva incep si sezonul II, ca al III-lea incepe abia in Septembrie si nu vreau sa stau "pe uscat" pana atunci.
  • Am deschis un nou concurs pe World of Books, take a look.
  • Mi-am facut cont de MSN, ca sa pot discuta pe messenger cu oameni from abroad.
  • Mi-am scapat dragul meu BlackBerry in apa si acum e la uscat. Sper sa mai functioneze ca inainte. Daca nu, o sa mor putin pe dinauntru.





Legile lui Murphy - Legea "Isi bat joc de mine":



Sunt interesata de doua Universitati din UK, de Canterbury si de Coventry si as vrea sa ma duc la Portile Deschise de la ambele, dar se pare ca pe 8 Octombrie ambele isi tin portile deschise si evident (in afara cazului in care voi folosi Clepsidra Timpului) nu pot fi in doua locuri deodata. X_X.
La Canterbury mai sunt porti deschise pe 14 Septembrie, iar la Coventry pe 22 Octombrie.

Hmm, decizii, decizii...

Niciun comentariu: