vineri, 15 iulie 2011

Premiera "Harry Potter and the Deathly Hallows" (part 2)






Premiera "Harry Potter and the Deathly Hallows" (part 2), adica ultimul film "Harry Potter" ever, cel care incheie sfarsitul erei Potter va fi o premiera la care eu nu voi putea sa merg.

Ieri cand m-am dus fain frumos sa-mi iau bilete la Cinematograful Patria din Ploiesti aflu cu stupoare si subliniez STUPOARE ca filmul nu ruleaza din in orasul asta (sa-l futa becu de oras). M-am intors acasa cu coada intre picioare si dupa o zi intreaga de plans isteric, ca nu pot sa ajung la premiera din Bucuresti mi-am revenit, si am conchis ca nu o sa mor daca nu vad premiera, desi asta imi calca cu toc ascutit de 15 centimentrii pe orgoliu de fan urias Harry Potter.
As fi putut sa-mi iau bilete de mult, dar am tot sperat ca o sa merg la mare cu daddy, asa cum a zis. Daca mi-as fi ascultat instinctul (si mama) mi-a fi interesat sa-mi iau bilete, si nu m-as fi bazat ca merg la mare cu dad. *isi da ochii peste cap*
Am ramas si fara mare si fara premiera!
Sper ca totusi saptamana viitoare sa pot sa merg la film, sau peste doua saptamani, sau...macar sa-l iau de pe net. Nu vreau sa raman ultima persoana care nu a vazut ultimul film din seria "Harry Potter"!

Imi pare asa de rau cand ma gandesc ca totul s-a terminat acum, ca Harry, Ron si Hermione nu o sa mai aiba nici o aventura. Dar fenomenul "Harry Potter" va disparea cu adevarat cand nici un fan nu isi va mai aminti de carti.

4 comentarii:

Anonim spunea...

bineinteles ca o sa poti sa'l iei de pe net. don't panic! :* si oh, sunt sigura harry potter nu va disparea niciodata cu adevarat. :3

Anonim spunea...

l-aaam vazuuut! (gata, nu mai ma laud)
am plans acolo, pe scauunul ala nu prea comod din cinema, am plans chiar si la scenele cu snape :( a fost foarte genial filmul. ooh, haide, vino in bucuresti pentru o zi, faci o ora si ceva cu trenul, iar biletul era 6 lei ultima data :) )

Daniela Veres spunea...

La Oradea sa stii ca ruleaza :> E 3D cred. Pe la Oradea cand mai dai?

Em. spunea...

Dorina: Oh, stiu! Thanks >:D<

Madu: As vrea sa vin crezi ca nu? Eu am plans numai cand am vazut pozele de la premiera. Am plans descarcand poze de pe We Heart It. Harry Potter, my true love! <333

Wewe: Stiu ca ruleaza :-L In 3D T_T Oh, aici de nu a rulat? T_T In septembrie mai vin in Oradea xD