joi, 4 august 2011

Don't let go, never give up, it's such a wonderful life!

Ieri m-am vazut cu Iris. A fost grozaav!
Desi am avut ceva probleme in a ne gasi, deoarece eu nu prea ma descurc in Ploiesti, de fapt, eu am un simt de orientare in spatiu "fantastic" (daca ma scoti in fata blocului si ma invarti de doua ori m-am pierdut). Pana la urma ne-am gasit si i-am dat doua imbratisari diabetice, una de la mine, alta de la Marina (btw, Marina, am primit imbratisarea de la tine. A fost duuulce >:D< ).
Am fost la o pizza si am primit un suc gratis pe care l-am baut eu *blushes* pentru ca Iris nu serverste bauturi acidulate.
Dupa ce am mancat acea pizza am plecat sa ne plimbam, a cunoscut-o pe matusa mea (caci farmacia la care lucreaza ea e foarte aproape de mall), dar ne-am prins ploaia asa ca a trebuit sa fugim catre mall si sa ne adapostim acolo de ploaie.
Am stat ceva timp in mall, holbandu-ne pe la magazine, unde Iris a vazut sute de chestii cu bufnite de care s-a indragostit, dar evident, ne depaseau bugetul...
Dupa mall ne-am plimbat pe bulevard unde ne-am facut cateva poze, doar cateva impreuna, mai multe mi-a facut ea mie si au iesit grozav! Am iesit foarte bine in poze, ceea ce e socant, pentru ca eu nu prea ies bine in poze.
Ne-am dus apoi in Sud, care dupa mine e o zona extrem de dubioasa, plina de persoane suspecte, care ma faceau sa fiu extreeem de vigilenta (dupa cum ar zice Moody, "Vigilenta continua!").
Am vorbit multe, am ras, iar Iris a zis ca accentul meu de ardeleanca e adorabil, iar vocea mea este copilaroasa.

Pe scurt: M-am simtit extreeeem de bine si as vrea sa ma intalnesc din nou cu ea cat mai curand.

3 comentarii:

Alina P. spunea...

Ce dragut. :X Se pare ca ati avut o zi super.

Cand treci si pe la mine? ;;)

Anonim spunea...

intrebarea e: cine e iris? :))

Em. spunea...

@Geo: Ziceam ca vara asta, dar avand in vedere ce s-a intamplat cu buni nu am mai ajuns la mare.

@Madu: Iris este o prietena si o scriitoare grozava!