joi, 11 august 2011

Copiii spun lucruri traznite

De cand mi-a povestit Mihaela o faza dintre ea si fata ei Bianca (are aproape 7 ani) m-am tot gandit sa o scriu si pe blog, dar mereu m-am luat cu altele.

Here you go!



Bianca: *vede o reclama Always Duo la televizor* Mami, tu folosesti Always Duo?
Mihaela: Nu, mami. Acela este pentru femeile cu un flux mare la menstruatie.
*pauza de cateva clipe*
Bianca: Mami, tu daca ai avea vezica si pasarica mai mare ai folosi Always Duo?
Mihaela: Asta nu tine de dimensiunile vezicii si nici ale pasaricii. Tine de aparatul uro-genital. Vezi tu, corpul nostru este format din oase, muschi, piele, carne si mai multe aparate, printre ele si aparatul uro-genital.
Bianca: *cu capul in nori, uitandu-se in jur* Huh? Ce? Cine ti-a bagat un aparat acolo?


Asa am ras cand a povestit faza asta si m-am gandit: "Uite, ma! Uite unde ii poate duce mintea pe copii!"

Un comentariu:

Anonim spunea...

pff, si ar intelege un copil de 7 ani ce e ala aparat uro-genital.