joi, 20 ianuarie 2011

When I was just a little kid...

1. Ce răspundeai la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?

Turista, pentru ca atunci cand am fost mica bunicul meu imi arata tot felul de carti cu Praga, cu Cehoslovacia (in limba rusa) si imi povestea ce fac turistii acolo si ce pot vedea ei (era o carte cu poze). Si atunci eu m-am hotarat ca eu vreau sa ma fac turista.


2.Care erau desenele animate preferate?

Tom si Jerry, Dexter, Viata cu Louie, Spioanele Misterele din Providence, PowerPuff Girls, Dosarele Secrete alte Cainilor Detectivi, Pisoiul Eek si nu imi mai amintesc acum sa enumar.


3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?

Atunci cand am implinit unsprezece ani. Pe atunci mama lucra cu un american care avea un baiat cu doi ani mai mare ca mine. De ziua mea, Drew (baiatul) m-a sunat si mi-a cantat la pian "Balada pentru Adeline". Eram asa de fericita!


4.Ce jocuri preferate aveati?

Adevar sau Provocare, Flori, fete sau baieti, muzica sau cantareti, Macao, Magarusul, Statuie, Ursul doarme si viseaza (il jucam pe holurile scolii cand avea 8-9 ani), Sticluta cu Otrava


5 .Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?

Sa sar coarda.


6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?

Sportiva: Handball-ul, faceam la scoala si imi placea sa ma joc, mai ales ca eram mandra ca si mama fusese odata, in tinerea ei portar la Handball.
Actor: Guy Ecker, ma uitam la Salome.
Tara: Egipt, mereu am fost pasionata de istoria Egiptului Antic.
Baiat: Mihai, colegul meu de banca din clasele I-IV



7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Hmm...cred ca A.S.I.A. Erau tare in voga pe cand eram eu un copil si cantam "O iubire de o vara, de o vara, la sfasit de liceu..." sau "O cireasa amara e inima mea, o cireasa amara e sufletul meu, o cireasa amara, sarutul la scara..."


8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
Prima mea papusa Barbie numita mai tarziu Alex (dupa Alex din Spioanele) pe care o mai iau si acum cu mine oriunde ma duc. Am primit-o de Craciunul din 1997.








Dau leapsa mai departe la:

Mada
Geo
Faraoana
Wewe
si cine mai vrea sa o mai ia

2 comentarii:

Daniela Veres spunea...

mie imi placea de la Amicii aia cu ea este Danaaaa... colega meaaaa... =)) ce importanta m-as simti daca as auzi-o acuma :))

Em. spunea...

@Wewe: Wooah! Ce vremuri, domnle' ce vremuri!
Faza e ca noi ne-am nascut la putin timp dupa perioada comunista am prins momentele cand trupele romanesti de tineret erau la inceput si tehnologia inca nu era ca si acum.
Aia a fost o copilarie adevarata... 8-> desi nu la fel de adevarata ca a parintilor nostrii :-?