vineri, 28 ianuarie 2011

Tams







Cine este Tams?

In primul rand este o fiinta.

In al doilea rand, Tams (Tammy sau Tamara) a fost prima mea prietena. Prima mea "best friend forever". Eu aveam opt ani si ea trei.
Era fiica fostei mele invatatoare, care mi-a predat doar doi ani, din pacate, pentru ca unii au supt-o de...vroiam sa zic ca au pupat-o in...adica au tradat-o! :D

In fine, ne petreceam mult timp impreuna, noi mergeam la ele, ele veneau la noi.
Eu am invatat-o sa scrie ceva litere, eu am invatat-o sa numere mai bine...
Ea m-a invatat sa dansez pe muzica Andre (ma obliga) si sa sar in pat.

Vaaii...cat dansam pe "Sexy, Sexy, stiu ca ma vrei...toata noaptea te gandesti numa' la femei..."
De fiecare data cand aud de Andre sau de A.S.I.A ma gandesc la perioada aceea din copilaria mea.

Ea avea un aragaz cantator care le enerva pe mamele noastre si pe care noi il puneam mereu sa cante...



Azi-vara am intalnit-o din nou si ne-am petrecut oree in sir vorbind, facand poze, depanand amintiri si razand.

Papa-paparatzii!





Cateva poze :D













Cred ca daca dati click se maresc! :D




Am si o filmare, dar nu stiu pe unde e! :D











Te iubesc, omule!

6 comentarii:

Tamster spunea...

mulţam pentru post-ul ăsta ! <3
ah . ce bine mă simţeam când te obligam să dansezi . 8->
asta îmi aduc aminte foarte clar .
eram obsedată cel puţin de Ande & A.S.I.A.
good memories from childhood ! <3
şi eu te iubesc ! >:D<
p.s. : dacă nu ar fi şi ele o amintire frumoasă, aş urî şi pozele ! :))

Em. spunea...

@Tams: Si daca nu m-ai cunoaste decand aveam 8 ani m-ai ura si pe mine ca am pus pozele pe blog =)), nu?
Malefico! :>
Mai stii cand am dormit amandoua intr-un pat si mi-ai bagat piciorul in gura? X_X

Tamster spunea...

ah . nu-mi mai aduc aminte . :">
dar cu asta mă ocup când dorm de obicei . <3

Miss eM spunea...

prea dragut:x ce gust au picioarele ei?:))

Daniela Veres spunea...

=))))) de acum inainte numai muzica cu andre iti dau... te rog sa ma ierti pt melodia lui Dido (My lover's gone) :(( nu am stiut ca preferai Lasa-ma papa la mare =))

>:D<

Em. spunea...

@Miss B: Nu mai stiu ce gust au piciorele ei :D

@Wewe: Chiar mi-a placut melodia aia My lover is gone, but...Lasa-ma papa la mare rullz =))