joi, 27 ianuarie 2011

I see his boots no longer by my door




Hey all!


In sfarsit am terminat cu scoala. Maine trebuia sa ma duc...dar nu ma mai duc. Oficial si maine e scoala, dar stiu ca m-as duce degeaba asa ca...nu ma mai duc. Mi-e lene.

Azi am fost cu Wewe si cu Biu sa mancam pizza. Ne-au adus doua pizze uriiiasee de-abia am reusit sa mananc jumatate din a mea.
Nu am facut poze dar va asigur ca ne-am distrat pe cinste. Am vorbit, am barfit, am ras, am auzit si prost din cand in cand.
Era o faza in care vorbeam despre nume si cum pe fratele lui Biu il cheama Alexandru Marius si pe ea Bianca Cristina, eu i-am spus ca am o nepotica pe care o cheama tot Bianca Cristina si Wewe, probabil nu a auzit bine si a fost o faza de genu:

Eu: Si eu am o nepotica pe care o cheama tot asa :D
Wewe: Cum? Marius?
Eu si Bia: O.O
*pauza*
Toate: =)))

Dupa vreo doua ore de stat acolo, mancat pizza si baut Pepsi, Bia ne-a condus pe mine si pe Wewe in statia de autobuz, de unde am luat autobuzul numarul 12. Eu am coborat in centru, dar Wewe s-a dus mai departe pana in (mai nou) cartierul Dorobanti (da, exact! e o pitzipoanca autentica de Dorobanti :>).

Pana la urma mi-a iesit media 9.5o pentru ca am facut-o de oaie la Istorie (NO COMMENT, please!!!) dar e buna si asta :D
9.50 in clasa a XI-a e ceva, zic eu...
Sunt mandra de media mea!!!



Azi am fost la shopping. Mi-am luat o gramada...

Lista shopping:


1. Cizmulite negre din piele intoarsa
2. Ciorapi lungi multicolori
3. Ciorapi trei sferturi multicolori
4. Rimel
5. Oja mov
6. Oja neagra
7. Agrafe de par
8. Ceara depilatoare
9. Lotiune demachianta
10. Discuri pentru demachiat






Cam lunga lista de shopping, nu? =)))

Dar trebuie sa ma pregatesc pentru cand voi pleca in Londra.
De-abia astept!



Wewe, inca o data ( a suta mia oara!) chiar ma bucur pentru tine! >:D<












Love,
Em.

5 comentarii:

Daniela Veres spunea...

mersi mersi mersi a mia oara pt gandurile tale bune si astept sa-mi dai un premiu pe cinste:D adica un breloc frumos frumos din londra :x
te felicit pt medie... sa stii ca e foarte buna

si sa faci multe poze sa imi arati si mie :D

si te roooog din sufleeet:( saluta-l pe printzul william din partea mea :(
bine?
:))

Tamster spunea...

awesome day . o.O
and : FUCK, LONDRA ? <3

Em. spunea...

@Wewe: Cu siguranta va voi aduce si tie si lui Biu ceva din Londra. Iti voi aduce ceva simbolic de acolo, un breloc, un ceva si daca pot iti voi lua si o vedere sa ti-o trimit!

@Tammy: Da! Merg in Londra de majoratul meu, that will be 2nd February :D and that will be...hmmm...Wensday :x Yey!
Fac 18 ani :>

Tamster spunea...

ah . :o3
Londra . <3

Miss eM spunea...

vreau si eu sa vin cu tine in londraaaaaaaaa:x