miercuri, 26 ianuarie 2011

Spre final






Nu am mai scris de mult pe blog, si imi pare rau!
As fii vrut sa scriu mai des, dar nu s-a putut! Ba mi-a fost lene, ba nu am avut timp, si...blogul a ramas pustiu.
Dar acum m-am intors cu vesti noi proaspat scoase din cuptor.




Am primit de ziua mea de la Cosmin un ceas cu Hannah Montana.
E un dar simbolic ca eu faceam mereu misto de el cu Hannah Montana si il tachinam si am primit de la el un ceas.
E adorabil si chiar imi foloseste il port, sa stiti, chiar si la scoala! :X

Azi a fost ziua lui Roxy Puscau si a adus un tort cu muuuuuulltaaaa crema la scoala.
In pauza mare ne-am batut cu el, eu am luat trei farfurii in fata (thanks Didi si Edi :-L)

Am avut de facut trei eseuri:

La Psihologie (terminat)
La Romana (terminat)
La Psihologie (in curs)


Ce sa mai zic?

Astept vacanta.
Pe 2 februarie (exact de ziua mea) ma voi urca intr-un avion cu destinatia Londra :X:X:X
I'm fuucking happy!!


Media mea generala va fii ori 9.50 ori 9.56 :X
Yeeey!





Ma bucur pentru tine Wewe, in legatura cu...stii tu! :D







Love,
Em.

2 comentarii:

Daniela Veres spunea...

ma bucur ca cel putin tu nu vezi asta ca o nedreptate, ci din contra. din moment ce am contribuit mai multi la lucrarea aia, trebuia sa avem toti 8-le ala. Nimeni in afara de mine nu il avea, desi vreo 10 persoane am fost in grupa


bravo si tie pt media ta... si la mai mare :>

Alina P. spunea...

ce dragut ca de ziua ta pleci la Londra :X:X sper sa nu uit sa-ti spun la multi ani >:D<

felicitari pentru medie, apropo