joi, 17 decembrie 2009

I'm back, dear bitches!






I'm back!
Mi-a fost dor de voi, tare! Mi-a fost dor de blogul meu, de posturi, de lepse, si de alte chestioare adorabile legate de asta.

In primul rand, melodia este dedicata unei persoane care m-a cam calcat pe nervi. Don't ask, I will not answer!



In al doilea rand, scriu acest post pentru a incerca sa-mi justific indelungata mea absenta involuntara din lumea online.
Nu am avut net. Scurt, sec, patru cuvinte care au durat doua luni,
Neplacut, dar am supravietuit. Chiar foarte bine.

Ce am facut cat am fost absenta?
Am avut mai mult timp pentru mine.
Chiar foarte mult.
Am citit, am scris, am invatat, am avansat la anumite materii.
Am doi de zece la Psihologie, ador Psihologia, dar din pacate avem doar doua ore pe saptamana. *cries like a baby*.
Am asistat la alegerile Prezidentiale (Go Base!!!) si m-am uitat muuuult la desene.
Am fost sa le sustin pe Wewe si echipa ei la concursul de Antreprenoriala, au luat locul I ( sa aud aplauze).
Am primit de Craciun de la Didi o lumanare parfumata, o cana, dulciuri si o felicitare, si i-am daruit Mariei dulciuri si o ratusca (virgula) care macane.

Am primit cam multe teme de vacanta, dear God!
Nu-mi convine.

All I wanna say is that they don't really care about us!!!

Ne-am impodobit clasa de Craciun, sunt curioasa celoc am luat. :-?

M-am gandit sa mai schimblook-ul blogului si sa fac ceva dragut cu ocazia revenirii mele si a Craciunului.
O sa vad eu ce fac.

Pana atunci, bine v-am regasit!






Love,

Em




3 comentarii:

Mada spunea...

hei, welcome back! :*
si nu se dedica lily allen, fuck you. e slabut.
se dedica de ziua ta, de la parazitii :>

Weweritza spunea...

welcome back!
da,da... multumim pentru sustinere:* am avut si noi sustinatorii nostri... putini, dar fideli.

ioi... pt mine 2 ore de psiho sunt mai mult decat suficiente:| acum parca se mai redreseaza situatia, dar materia de la inceput a fost chiar nasoala:|

asteptam o revenire in forta :P

Em. spunea...

Psihologia e interesanta. :X:X:X

Adoor.
As putea face si 10 ore pe saptamana :x