duminică, 27 decembrie 2009

Happy Birthday, Mom!






La multi ani, mami! :x

Azi faci o varsta draguuta ( nu se spune), ai mai crescut un an!

Vroiam doar sa-ti spun...ca esti CEA MAI BUNA mama din lume, si ca te iubesc, indiferent de cat de mult de supar pe parcursul anului! :-"
Stiu ca nu-s chiar cuminte, stiu ca te supar, stiu ca nu sunt copilul perfect ( dar nu nici macar nu vrei sa fiu perfecta), stiu ca uneori te dezamagesc ( chiar daca nu imi spui), stiu ca uneori fac lucruri rele care te supara ( chiar daca eu vreau sa iasa bine), stiu ca sunt obraznica si rea uneori, stiu ca nu ar trebui sa fiu, dar mai stiu ca tu ma ierti mereu, pentru ca esti MAMA!

Iti multumesc pentru tot ce mi-ai oferit, iti multumesc ca ma ierti, iti multumesc ca esti acolo mereu cand am nevoie de tine si ca ma intelegi, iti multumesc ca ma iubesti, iti multumesc ca ma asculti, iti multumesc ca ma faci sa rad, iti multumesc ca imi stergi lacrimile cand plang!

Restul cuvintelor sunt asa de prisos, nu stiu ce as mai putea scrie, dar...tu o stii deja, fara sa-ti spun. Stii ce simt!


Te iubesc, Mama!



~La multi ani!~













Love,
Anna.

2 comentarii:

Mada spunea...

awwww, ce draguuut!
sa-ti traiasca! :*

Em. spunea...

Multumesc :X