joi, 24 decembrie 2009

Christmas Eve








Hey!


Enjoy the music and sing a happy song!

Azi mi-am impodobit bradul, arata destul de frumos dupa parerea mea!
Are de toate, globuri ( gloabe), beteala, bomboane, etc.
Mi-a luat cam o ora sa-l impodobesc singura, sunt atat de mandra de el! :x

Mi-a cam dat batai de cap, s-a strambat, a cazut, s-a aplecat, dar pana la urma, i-am venit de hac si l-am gatit :D

Acum o ajut pe mom la bucatarie, intre doua mesaje, doua conversatii pe mess, si cateva fraze scrise pe blog.
Miroase a bunatati si mi-e atat de foameee.

Si in seara asta vine Mooosssulll!

Va mai amintiti serile de Ajun de Craciun cand erati copii?
Nerabdarea cu care il asteptati pe Mos Craciun, fluturii din stomac, fericirea descoperiri cadourilor sub brad?
Eu da.
Era asa frumos sa gasesc cadourile, sa simt mirosul bradului, sa despachetez, sa ma bucur, sa cant.
MI-e dor de vremurile in care credeam in Mos Craciun!
Mi-as dori sa ma pot sa cred cu tot sufletul ca el pune cadourile sub brad!
Dar inca pastrez o mica parte din copila care crede cu tarie in Mos Craciun, in inima mea. In fond el e Spiritul Craciunului.

Nu va fii asa de fun fara dad, dar...this is it!
The show must go on!

Daca aveti zapada, bucurati-va!
Daca nu, la fel!

Dansati, cantati, bucurati-va, si nu uitati:

E frumos sa primesti cadouri, dar si sa daruiesti!

Eu va doresc un Craciun Fericit, cu impliniri de vise, sa va fugareasca norocul, si sa va si prinda, si multa sanatate.


~Sarbatorile vin, Sarbatorile vin! ~










Merry Christmas,
Em

Niciun comentariu: