miercuri, 30 decembrie 2009

This is it!










Si uite-ne ajunsi la finalul anului 2009.

A fost un an destul de frumos pentru mine, cu fericiri, impliniri, dar si tristete si vise neimplinite ( care sper ca se vor implini in 2010).
Nu ma plang, a fost chiar un an reusit, daca stau sa ma gandesc. Mai bun ca altii, poate.
Imi va fii dor de el, cum mi-a fost dor de toti anii care au plecat, si i-am intampinat cu bratele deschise pe cei care au venit.
M-am nascut spre sfasitul secolului XX ( 1993), iar acum traiesc in secolul XXI, deci se poate spune ca am un secol de experienta.

Revenind la oile mele ( si ouale lu' Nastase), urmeaza o scurta retrospectiva a anului acesta, cu partile sale bune, si cele rele:







Parti Bune in 2009:



1. In februarie am facut my sweet 16 ( now I'm going on 17).
2. In martie am participat la Balul Bobocilor in Lazar, iar clasa mea a luat premiul I, cu piesa lor.
3. In martie mi-am facut blogul.
4. In aprilie, am dat tezele din semestrul II, la care am obtinut note mai mari ca la cele din semestrul I
5. In februarie am cunoscut una dintre cele mai deosebite persoane pe care am avut norocul sa le intalnesc. E Varsatoare, ca si mine, si, parca mereu suntem una in creierul alteia. Ruxandra is her name!
6. In iulie, am avut din nou norocul sa cunosc o persoana foarte, foarte speciala. Anne.
7. In august, a fost ziua lui Rupert, primul FMV facut de mine a fost special pentru el.
9. In septembrie am intalnit-o pe Mada, cu care vorbeam de vreo doi - trei ani fara sa ne intalnim. She's a special person to me, too.
10. In septembrie am intalnit-o deasemenea pe Anne, mai repede doar la doua luni dupa ce am cunoscut-o.
11. In octombrie, Halloween-ul
12. In noiembrie clasa mea a castigat locul I la un concurs, cel de Educatie Antreprenoriala.
13. In Decembrie am avut din nou net, au fost Craciunul si ziua mamei.
14. MI-am imbunatatit cu mult engleza.
15. Mi-am terminat multe dintre proiectele incepute.
15. Muzical m-am indragostit de: MJ, Lily Allen, Green Day, Ayumi Hamasaki, Depeche Mode.
16. A iesit Basescu presedinte.
17. M-am indragostit de Psihologie.
18. Am noi planuri de viitor.
19. Am conversi!!!
20. Au aparut poze din CherryBomb, Wild Target si alte sute de poze cu Rupert pe care le am.
21. Ma simt inteleasa!






Parti Rele in 2009 :





1. NU am mers in Londra.
2. Dad a plecat la munca in alt judet si eu nu il mai vad asa de des.
3. Nu am intalnit-o pe Rux.
4. Nu mi-am petrecut mai mult timp la Buni in vacanta de Vara.
5. A murit MJ
6. A murit Brittany Murphy.
7. Nu am avut net din octombrie pana in decembrie.
8. Nu am plecat nicaieri in vacanta de Craciun.
9. Dad nu a fost acasa de Craciun.
10. Am fost certata cu Mada dintr-o prostie prin aprilie
11. Nu a aparut CherryBomb pe net.
12. Nici WIld Target



So...cam asta a fost cu 2009, ce ne va aduce 2010, only God knows!

Eu sper ca totul va fii bine, ca voi ajunge in Londra, si ca tot ce a fost un vis neimplinit in 2009, se va implini acum, in 2010.
Nici nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul, deja 2010 is on it's way!




Acestea fiind zise, nu mai ramane de adaugat doar:



La revedere, 2009!

Bun venit, 2010!







~La cumpana dintre ani, ciocniti un pahar de sampanie cu familia, priviti artificiile si promiteti-va voua insuva ca in noul an veti fii niste oameni mai buni!~

















Love,
Em.




2 comentarii:

Mada spunea...

laaaa muuulti aaani! :*
stai putin, ai vazut-o pe ruxandra si totusi, nu ai vazut-o pe rux?
sunt 2 persoane? :-s

si totusi... de ce ne-am certat? :))

ily. >:D<

Em. spunea...

Mada: Ruxandra = Rux = MiiSan

Am vorbit cu ea din Februarie, dar nu am cunoscut-o personal, din pacate :|