marți, 22 decembrie 2009

Pimp my blog for Chrismas













Ho Ho Ho!

Se apropie Craciunul, nu?
M-am gandit si eu sa-mi fac niste schimbari pe blog in spiritul sarbatorii.
New banner, one new pic, and two songs.
Just click play and dream.

Sper sa va placa melodiile, si schimbarile de pe blog.

Ati fost cuminti?
Va aduce mosul ceva?

Admirati zapada, cantati, incalziti-va, impodobiti bradul, fiti mai apropiati de familie, iar daca nu va intelegeti cu cineva, acum e timpul sa va impacati!

Pentru ca, VINE CRACIUNUL!











Love,
Em

4 comentarii:

Daniela Veres spunea...

iti dai seama ce cuminte am fost eu anul asta ca mosul mi-a promis ca prima si prima data vine la mine... si chiar a venit... in 18 dec... deci... i was the wisest girl :-"

iti urez un craciun extra-super-mega fericit si sa-ti aduca mosul tot ce vrei:*

Em. spunea...

Thannkksss! Si tie la fel! >:D<

Mada spunea...

craciun fericiiiiiiiiiiiiiiit! :*

te imbratiseeeeeeeeeeeeeez >:D<

Em. spunea...

Thaaankkssss >:D<

Si tie la feeel!