sâmbătă, 10 octombrie 2009

Smile. It can('t) be worse!






In primul rand ador melodia asta :X
E asa frumoasa!



In al doilea rand, am racit!
Sunt nervoasa!
Imi curge nasul, ma doare gatul, si capul si am o voce ca a lu' Voldemort.
O sa ma uit la un film online ca sa ma simt mai bine.
Am nervi!

Cred ca am dat o legatura Ministerului Sanatatii la nivelul stocurilor de "Strepsils".
Si cand o sa ma duc luni la scoala, o sa ma simt ca si calcata de tren.
Si cu o voce...o sa o sperii si pe profa de Bio ( parca a iesit din Harry Potter) =))

Sunt nemultumita si maraita si...
vreau sa ma fac bine!

Si ce daca postul asta nu prea spune nimic, macar m-am descarcat!







EM.

3 comentarii:

Weweritza spunea...

da` cum ai racit? /:)
sper sa nu iau si eu :-s

poti uita usor de toate neplacerile cauzate de o raceala idioata ascultand melodia asta... e superba:X Toate melodiile din "Clona" sunt frumoase... iti recomand MDO-Sin ti si Shalim-Si estuvieras junto a mi

Multa sanatate:*

Em. spunea...

Am ascultat-o :D

Am racit because of that fucking window :|

Mada spunea...

baaai, tu mai esti in viata? :-s