vineri, 2 octombrie 2009

7 things I hate in this world

Azi m-am trezit pe la 8:20, asa ca nu am putut ajunge la scoala. Sucks!
E vineri, si eu nu am putut ajunge la scoala. Sucks again!
Si nu e ironic, mie chiar imi place sa stau cu ai mei colegi, si asa am lipsit o saptamana din cauza unei nevrite, si acum am lipsit si azi. Man, this really sucks!
Am repetat "sucks" de trei ori. Deja devine stresant.
Ma oftic, serios!
Si stiti de ce?
Pentru ca ai mei colegi sunt ADORABILI! Si nu exagerez. Chiar sunt REALLY FUNNY!
Si nu o spun doar pentru ca my Wewe imi citeste blogul, dar daca verificati arhiva, o sa va convingeti singuri.
In fine, dupa cum spune melodia ( Lily Allen - Smile), I will go ahead and SMILE!








Poate va intrebati ce-i cu titlul.
Probabil ca deja stiti ca voi enumera cele sapte chestii pe care le urasc, sau care imi displac. "Urasc" probabil e un cuvant prea mare.
So...



1. Trezitul de dimineata - O da, chestia pe care o urasc foooarte mult. Sa-mi stric eu frumusete de somn cand suna tampitul ala de ceas? In fine, poate exagerez, dar inca nu m-am obisnuit cu programul de scoala.
2. Persoanele care au impresii de superioritate si fumuri - Adica, alo! cu ce esti mai bun?
3. Tradarea - Cel mai mult doare cand te tradeaza o persoana de la care nu te asteptai sa faca acest lucru What hurts the most was being so close.
4. Tampitii, cretinii, idiotii, rasistii - Desi sunt peste tot.
5. Oamenii care uita sa se spele - Alooo! De ce trebuie sa-ti suport eu mirosul? I mean...come on!
6. Programa incarcata de la scoala - NU sunt un robot, sunt un OM! ( desi am timp liber berechet)
7. Bataia de joc - De la scoala, din Romania, a parlamentarilor, si the list can go on.



Well, ce pare ca mi s-a cam terminat spatiul.
Still, cred ca voi face o continuare
Cine stie? :D







Love,
Em

6 comentarii:

Mada spunea...

cand zici alo ma gandeasc la vocea enervanta a lui clover din spioanele. si jur ca o urasc.
si e 'man, this really sucks. ' men e pluralul.

Weweritza spunea...

azi la scoala nu a fost cine stie ce... doar ca ai ratat testul initial la latina :)) maaaaaaaare pacat =)) glumesc, desigur :))

aaa... a fost o faza de tot rasu` lumii la geografie... by larisa... =))))) deci nu ne mai puteam opri din ras, dupa care iarasi ne este apasat butonul "laugh", de data asta de edi =)))=)))=)))))

am sa-ti povestesc pe mess totul :))

Em. spunea...

@Mada, thanks! :D Si "Alo"-ul meu suna total altfel ;;)
@Dana, am plans 5 ore pt ratarea testului la latina. Inca putin si eram emo =)))

xayide spunea...

:((nici eu nu voiam sa ma duc la scoala azi:(( dar m'am dus.de proasta ce sunt:|

Mada spunea...

alooo. =))

Em. spunea...

Alooo! Posta? =)))))