vineri, 18 septembrie 2009

Wake me up when september ends!







In primul rand: Green Day rocks
:love:


Wake me up when september ( me: the school!!!) ends.

In fine, e grozav inceputul clasei a10a, din nou vezi, scoala, vezi colegii, vezi profesorii, numai ca cei din urma mai vor si sa iti predea lectiile. Aici vine partea urata >.<
Vom da teste initale la muuulte materii, iar eu am cam uitat tot ce am facut intr-a 9a TT_TT, noroc ca nu se trec :))

Am asteptat pana la sfarsitul saptamanii pentru a face acest post cu un scop.
Vreau sa fie urias, kilometric si frumos. :D
So...here we go:




Luni - 14 septembrie 2009





Prima zi de trezit devreme dupa o vacanta de trei luni in care ma trezeam si ma culcam la ore indecente. Iau tramvaiul si ma indrept ( din nou) spre "Aurel Lazar".
Acolo, ca-n prima zi, mergem in curtea scolii, ne asezam in careu ( 10 D - ce tare suna) si incepe prezentarea directorului apoi o ditamai slujba oficiata de un parinte ( "Laaaaa muuulllttiii aniii") noi ( cei din spate) deja faceam pe noi de ras si nu ne mai puteam controla.
Slujba se termina si incepe un discurs al directorului care a fost mai scurt ca deobicei ( Thanks God!) apoi toti mergem in clase. Clasa noastra este la etajul I, langa Sala Festiva, dar nu asta conteaza, conteaza ca a fost sugravita in vacanta si acum arata de parca cineva a vomitat pe ea. Imi place verdele, dar verdele folosit acolo este INGROZITOR de urat!
Cine l-o fii ales?







Marti - 15 septembrie 2009




Prima zi oficiala de scoala! Incep orele si chestii din astea.
Prima ora avem romana, cu o profa noua, ca dira noastra ( a 2a) a plecat din scoala. Acum avem o dira de psihologie, e geniala!!! Sper sa nu se mai schimbe niciodata!
Intra profa in clasa la fix si incepe ora, ne prezinta pretentiile ei. Pentru fiecare opera necitita avem un 3, si trebuie sa citim "Harap Alb" si sa-i facem nu stiu ce fisa pana Luni. [ in her self: Ooopss! ].
Eu nu am citit decat Caragiale si cateva poezii din tot ce am avut de citit. OMG! Asa ca de maine...ma pun pe lucru, am inceput sa citesc "Ion", nu e asa rau precum ma asteptam.






Miercuri - 16 septembrie 2009




Prima ora de matematica din clasa a10a. Profa a intrat in clasa, a vorbit putin cu noi si apoi a inceput sa predea. Ne-a mai dat si o tema kilometrica, DIN PRIMA ORA!!! ( All I wanna say is that they don't really care about us!)
Singura zi in care am ore pana la 15:00, am doua zile in care ies la 13:00.
Ura pentru liceu!!!




Joi - 17 septembrie 2009




Hmm...nu vad ce as putea spune aici.









Vineri - 18 septembrie 2009




Primul weekend din clasa a 10a. Ura!
Am crezut ca iesim la 12, dar ne-am inselat, se pare ca profa de istorie a venit totusi la ura, nu-i nimic! E super profa!
Am inceput sa ma obisnuiesc cu culoarea clasei. Deja nu ma mai deprima.
Azi nu fac nimic! Maine imi fac alea la romana, daca mai apuc si la mate, dar azi LENEVESC si ma culc tarziu.
Mi-e dor de vacanta!
Parca as mai vrea vacanta....






Altceva:


* Vestea buna e ca avem doar 29 de ore pe saptamana ( anul trecut am avut 32)
* Vestea geniala e ca avem doua zile in care iesim la 13:00
* Vestea oribila e ca va trebui sa dam teste initale.




Daca imi mai aduc aminte de ceva...stiti! ori edit ori alt post!


V-am lasat!









Love,

Em




2 comentarii:

Weweritza spunea...

:O:O:O cum sa nu ni se mai schimbe dira???? eu o vreau pe fetea inapoi :((

peretii... hmmm... vorba dianei: parca a vomat cineva pe ei =))))

saptamana asta a fost totusi super... cu exceptia trezirii de dimineata, dar imi reveneam repede, desi eram a III-a sau a IV-a care intram dimineata in clasa :))

Anda Darie spunea...

Ați făcut orele de mate în a 10-a cu Marinca sau cu Căuș? Deși, după faza cu tema kilometrică, parc-ar fi Căuș...