duminică, 13 septembrie 2009

Like a virgin

Da.Cursiv
Sa stiti ca postul asta nu are nici o legatura cu melodia Madonnei, "Like a virgin".
Nu o sa aberez despre cat de mult imi place mie Madonna, sau cat de mult dezaprob noul ei comportament?
De ce as face asta?

Dar deja ma abat de la subiect.
In postul asta voi vorbi despre emotiile mele la inceput de an scolar.

Am emotii mai mari decat atunci cand am fost boboaca, zic eu


Zilele astea am citit "Cismigiu et comp" si pe masura ce curgeau randurile imi simteam prin vene mandria de Lazarista curagand.
Chiar daca acolo e vorba despre liceul "Gheorghe Lazar", iar al meu este "Aurel Lazar".
Sunt lazarista si asta conteaza. O spun din toata inima.
Clopotelul, peretii, uniformele albastre...
Nu stiu ce am vrut sa spun cu asta. Doar niste litere aruncate pe aici degeaba?
Voi decideti!

O sa-mi fie dor de vacanta. TT_TT

Cred ca am racit

Revin maine cu o retrospectiva asupra vacantei.

Am de onorat si o leapsa....

Veti mai auzi de mine! (Gosh! Asta a sunat o.O, but still funny!)



Mult succes tuturor in noul an scolar!!!






Love,

Em

Un comentariu:

Weweritza spunea...

ai uitat sa amintesti de coridorul de pe etajul 1 cu calorifer cu tot :)) acolo unde stam noi in pauze... mie si de ala imi era dor :))

mult succes si tie :* >:D<